31 sie 2011

Początek

Witam :)

Pokażę wam,bardzo dla mnie ważny, kawałek mojego życia.
Wizaż, sesje zdjęciowe studyjne i plenerowe, pozowanie a przede wszystkim spełnienie marzeń i świetna zabawa. Chętnie dodam też opinie na temat kosmetyków kolorowych jak i kremów, naturalnej pielęgnacji skóry i włosów.


Wizażem zajmuję się od dwóch lat. Jestem samoukiem z dużym kuferkiem pełnym kosmetyków  i głową pełną pomysłów :) Maluję do sesji zdjęciowych, na śluby, imprezy a także na co dzień.
Mieszkam i uczę się w LO w Kłodzku, jednakże dużo czasu spędzam we Wrocławiu, coraz bardziej zakochując się w tym miejscu i wspaniałych, kreatywnych ludziach.

Zapraszam was do zapoznania się z moją działalnością jako wizażystki, a także jako fotomodelki.
Jeśli masz ochotę na współpracę lub potrzebujesz pomocy w zakresie makijażu - napisz do mnie :) 



1 komentarz: