31 sie 2011

MAKEUP I Wizażystką być...


Początki bywają trudne. Jeśli chcesz być wizażystką, musisz uzbroić się w cierpliwość.
Kupujesz kuferek a potem dzielnie zbierasz masę kosmetyków. Musisz mieć całą gamę podkładów,pudrów i róży. Tysiące cieni do oczu, tuszów i szminek... 


Jednakże z czasem wszystko przynosi oczekiwane efekty. Mój kuferek ciągle wzbogaca się o coś nowego a w głowię wciąż mam masę nowych pomysłów :)



Gdy zaczynałam, często nie było możliwości "udokumentowania" mojej robocizny. Najwięcej zdjęć swoich makijaży miałam po prostu z sesji zdjęciowych jako fotomodelka, gdzie sama się malowałam.
Potem zaczęły się sesje z wizażem, z których do dziś czerpię ogromną radość. Lubię bowiem oglądać swoje dzieło na zdjęciu, chociaż wciąż nie mam wystarczająco tyle, ile bym chciała :) Cały czas się uczę, mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć a ja sama podszkolę swoje umiejętności.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz