26 wrz 2011

Artistic Make up


Dzisiaj będzie trochę złota i różu :) Pomysł mieszania tych kolorów miałam już od dawna, jednakże udało mi się to wykonać dopiero całkiem niedawno.  Długo też czekałam na tak cudowną modelkę, jaką niewątpliwie jest Alicja, uwielbiam jej nietuzinkową urodę. Mam nadzieję, że jeszcze ją tutaj zobaczycie :)
Makijaż u góry to głównie złoto uzyskane dzięki cieniom L'oreal oraz pigmentowi KOBO. Brwi zrobiłam płynnym eyelinerem z L'oreala.


Tutaj już róże :) Głównie cień Sensique, Essence i roświetlacz L'oreal. Usta również dwukolorowe :)


Ostatni makijaż róż z czerwienią  i delikatne usta


 Photo : Angela Nowak
Model :  Alicja Szczepańska

Jeśli jesteś zainteresowana sesją z wizażem w okolicach Kłodzka lub Wrocławiu - napisz do mnie : deadlydoll667@gmail.com :)
Aktualnie promocja na kolor!

2 komentarze:

  1. pięknie malujesz, już Ci to mówiłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjecia i cudowna modelka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń