18 paź 2011

Must have

Oglądając aktualne pokazy mody i sesje zdjęciowe, zawsze tworzę mini listę rzeczy, które koniecznie chciałabym zakupić w danym sezonie.
Od niedawna rzuciły mi się w oczy, przede wszystkim, intensywnie pomarańczowe usta!  Jestem więc zachwycona kolekcją szminek Catrice Ulltimate Colour. 
W moim kuferku znalazła się już "Oh, Juice" 060, piękny, intensywny, pomarańczowy kolor.


Z tej kolekcji zakupię też na pewno winną czerwień, to właśnie ona uwiodła mnie na zdjęciu poniżej.


Revlon proponuje nam  roziskrzony, kolorowy smoke eyes. Jako tańszą wersję cieni, polecam Rimmel Color Rush, zakupiłam już piękną czerń, identyczną jak na zdjęciu "Glam Rock" :) Idealnie gładką twarz uzyskasz za pomocą Revlon Colorstay lub jeśli wybierasz się na zdjęcia Revlon PhotoReady, który zakryje wszelkie defekty skóry. Co prawda nie jest to jakaś wielka nowinka kosmetyczna, aczkolwiek to właśnie on znalazł się na mojej liście must have. 


Ostatnio jest też coraz więcej piór w przeróżnej formie. Popularne na jesienny, przygnębiający czas, ożywiają wzorami i barwami. Motyw kolorowych piór widnieje także w makijażu, Kobo zainspirował się pawimi piórami.


U mnie już niedługo inspiracja innymi piórkami :)
A wy co uważacie za must have tego sezonu? Dla mnie wygrywają szminki.

3 komentarze: