9 lis 2011

Roses


Trochę różu...

...i czerwieni

Październikowa sesja zdjęciowa z Danielem Nowakiem. Pozowałam ja.
 Motyw kwiatów na zdjęciach pojawi się tutaj za pewne jeszcze nie raz. Ich barwy bardzo często są dla mnie inspiracją.
Szykuję się do cyklu zdjęć "portery z kwiatami", jeśli zaglądają tu fotografowie oraz modelki z Wrocławia bądź okolic - zapraszam do współpracy! :)

Oprócz tego zapraszam też do linków po lewej stronie oraz dziękuję obserwowanych za liczne odwiedziny.
Na blogu http://fashionery.blogspot.com/ możecie zobaczyć fajne recenzję nie tylko kosmetyków kolorowych, ale także balsamów do ciała, odżywek do włosów... Ponad to organizowane są konkursy o nazwie "rozdanie" w których można wygrać fajne kosmetyki :) Może tym razem i mi się poszczęści ^^

4 komentarze:

  1. Perfekcyjny makijaż :)) A na obu zdjęciach jest ten sam, tylko przez zmianę proporcji barw przy obróbce zmieniony, czy dwa różne? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czerwienią wygląda to przepięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są rewelacyjne, ale ten czerwony mnie powalił, widywałam w tej barwie, ale nie były takie świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Staramy się używać jak najmniej programów do obróbki :)
    Bardzo cieszę się,że podoba się wam czerwień!

    OdpowiedzUsuń