16 gru 2011

Mały akcet lata, duży akcent zimy

 Photo : Małgorzata D. Model : Paulina D.
Oto jedne ze zdjęć z serii "portrety z kwiatami".Myślę, że te intensywne koloru pobudzą was trochę do życia :) Za oknem szaro...u mnie nie ma jeszcze nawet śniegu.
Jednakże mrozy zdecydowanie się już zdarzają, do tego dochodzi silny wiatr. Skóra narażona jest przesuszenie, pękanie, zaczerwienienia. 
Jak więc chronić naszą skórę zimą? 
W domowych zaciszu możemy pozostać przy swoich ulubionych kremach, jednakże powinniśmy pamiętać, że kremy te mają idealnie nawilżyć naszą skórę, gdyż w mieszkaniu również towarzyszą nam niekorzystne warunki - suche powietrze spowodowane paleniem w piecu/kaloryferami.
Gdy jednak wyjdziemy na zewnątrz musimy stoczyć walę ze śniegiem, wiatrem, deszczem, mrozem...
Ja używam i polecam trzy kremy : 


Perfecta WinterCare krem ochronny  do twarzy i rąk
  • Chroni, nawilża, regeneruje
  • -20C, UVA, UVB
Tłusty, jednak nie zapychający porów, krem na zimę. Przy cerze szczególnie suchej można używać także na noc. Mimo gęstości, rozprowadza się dobrze. Spokojnie możemy nałożyć go pod makijaż :) 

Cena : ok.11zł

Pharma, krem ochronny do twarzy Sport Active 
  • D-Panthenol
  • Witamina A i E
  • Alantoina
  • Wosk pszczeli
  • Ekstrakt z hamamelisu
  • UVA i UVB,-22C    
 Stosuję go naprzemiennie z poprzednim :) Pozostawia skórę idealnie wygładzoną. Świetnie chroni przed mroźnym wiatrem, śniegiem. Możemy nałożyć go nałożyć bez problemu pod makijaż,wchłania się szybciej od Perfecty i jest mniej lepki. 

Cena : ok.14zł



 Farmona Protect Hands efekt ochronnych rękawiczek 
  • -20C
  • naturalny ekstrakt z nagietka 
  • witamina E 
  • nie testowany na zwierzętach!

Świetny na mróz, gdy nie założysz rękawiczek :) Ręce są idealnie wygładzone, ma się uczucie "czegoś na skórze" ale nie lepi się. Likwiduje zaczerwienienia. Producent zapewnia zapobieganie odmrożeniom, jednakże nie stosowałam go w tak ekstremalnych warunkach.

Macie swoje ulubione kremy na zimę, które chronią, gdy wyjdziecie na zewnątrz?

4 komentarze:

  1. Hehe dostałam zaproszonko ;)
    Mam ten środkowy krem, uważam że jest super :))
    A co do sesji - kwiaty jako pomysł na serię zdjęć, nie podobają mi się. Za to makijaż perfecto piękny !

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę :) Witaj moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądnęłam Twojego bloga- pięknie malujesz;) Jakbyś szukała dziewczyny do zdjęć to jestem jak najbardziej chętna;)

    OdpowiedzUsuń