5 gru 2011

Święta, święta...


A może taki prezent? Na pewno nie na co dzień, ale jeśli ktoś ma poczucie humoru... :)

Dość popularne są też teraz naklejki na usta w formie zmywalnych tatuaży. Jestem zdania, że samemu też można pomalować tak usta, tym bardziej w flagi, które na pewno kiedyś uda mi się zrobić na jakiejś modelce i wkleić zdjęcia ^^ Najtrudniejszy może być za to wzór w gwiazdki...

Ozdoby możecie znaleźć na ebayu a także stronie producenta :
http://www.violentlips.com/

W sklepach już pojawiły się zestawy kosmetyków idealne na prezent. Najbliżej mam do Drogerii Natura, więc wiem już, co mi się podoba. W pierwszej kolejności zachwycają mnie wszelkie zestawy do kąpieli :) Sole, mydełka...pięknie zapakowane, możemy wybierać spośród przeróżnych zapachów i właściwości.


Następnie peelingi + kremy do ciała, szczególnie ten tutti furtti oraz  przecenione lakiery do paznokci KOBO, nie jestem wybredna i podoba mi się każdy kolor z kolekcji :)
A wy wiecie już, co chcecie dostać na święta? Mikołaj już was odwiedził? :) Ja mam całą długą listę, której nie sposób w całości tutaj umieścić tak, żeby was nie zanudzić ^^ Pod choinkę wymarzyłam sobie paletę cieni, ale o tym innym razem.
 Na koniec zimowy akcencik : 



1 komentarz:

  1. o łał nawet nie wiedziałam, że są naklejki na usta!! i zgadzam się wykorzystanie motywu flagi nie powinno być trudne (w większości ich bazą są proste linie)
    z chęcią zobaczę Twoje dzieło z takim właśnie motywem
    po za tym to może być świetny pomysł dla kibicujących kobiet :)

    OdpowiedzUsuń