22 sty 2012

Mój makijaż studniówkowy z paletą Beauties Factory

Paletę Beauties Factory 120 kolorów mam już od grudnia :)

Używałam jej już na co dzień jak i na sesjach zdjęciowych co będzie widoczne w kolejnych notkach jak i tej. Jestem bardzo zadowolona z cieni, duża gama kolorystyczna, maty i brokaty. Z całej palety dwa cienie są twarde i bez bazy nie nadają się do niczego - są to jasne odcienie brązu, których po prostu nie widać. Zaliczam to jako jedyną wadę.
Cienie utrzymują się długo, tym bardziej, jeśli nałożymy pod nie bazę.  dobrze napigmentowane, nie zdarzyło mi się, żeby osadzały się czy osypywały.
Kupiłam ją na allegro za małe pieniążki, 70zł :)

W sobotę mam studniówkę więc teraz, gdy mam trochę czasu dla siebie, zajęłam się swoim makijażem. Zobaczymy czy koncepcja do soboty mi się nie zmieni ;)


Uparłam się na usta w kolorze fuksji, gdyż czerwień noszę bardzo często na co dzień, nie wyobrażam sobie też kompletnie nie użyć żadnej kolorowej szminki ;) Sukienkę mam zieloną, zbliżoną do koloru cienia na górnej powiece. 
Może nie jest to jakiś mega wymyślny makijaż, ale może akurat posłuży komuś za inspirację :)  Środkowy kolor można zmienić na każdy inny pasujący do sukienki czy innego elementu, taki mały akcent a urozmaica zwykły smoky eyes. 

Dla zainteresowanych, krok po korku, do makijażu użyłam wyłącznie cieni z palety Beauties Factory :


1.  Wybieram srebrny, brokatowy cień. Nakładam go na wewnętrzny kącik oka na górnej i dolnej powiece. 

2. Wybieram morski odcień zieleni i nakładam go na środek powieki górnej. Delikatną kreską rozcieram ku wewnętrznemu kącikowi oka. Rozcieram także na złamaniu i ciut powyżej.
3. Wybieram czarny, brokatowy cień. Nakładam go mocno na zewnętrzny kącik powieki oraz na dolną powiekę i przy linii rzęs mniej więcej do połowy oka. Następnie, miękkim, zaookrąglonym pędzelkiem rozcieram go ku górze i delikatnie w bok.

4. Po roztarciu czarnego cienia, biorę drugi, podobny pędzelek i nakładam jasny szary, brokatowy przy roztarciu i przy brwiach, aż do wewnętrznego kącika. Następnie robię kreskę eyelinerem Lovely i tuszuję rzęsy 200calorie dramatic look, Max Factor.

5. Ostatnią czynnością jest nałożenie szminki. Padło na Catrice "Tell me a Berry-teil".Efekt widoczny na zdjęciach ^^
Poniżej już tylko zdjęcia bez lampy : 


Po wszystkim postaram się wam pokazać całą swoją studniówkową stylizację :) Komentujcie jak wam się widzi taki makijaż.

Możliwe, że dorzucę też sztuczne rzęsy, zastanawiam się nad tymi z nowej kolekcji Catrice :

Lub pozostanę przy zwykłych ;) Przeraża mnie trochę wizja trzymania ich na oczach od 17 do 4 rano.

9 komentarzy:

  1. Jest super, mocny, ale nie przesadzony. kolor szminki tez bardzo ladny. tylko te sztuczne rzesy...hm...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się ciągle nad wyborem,heh :) Nie widziałam jeszcze tych z Catrice na oczach, jeśli nie będą wyglądać teatralnie to się na nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze,ale Ci zazdroszcze ze takie piekne makijaze potrafisz robic:)Sztuczne rzesy,czemu nie,sa na rynku takie,ktore naprawde wygladaja pieknie i naturalnie po przyklejeniu.A studniowke ma sie raz:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jak Ty to robisz, że tak ładnie rozcierasz cienie? U mnie wychodzi to makabrycznie - niesymetrycznie :(

    W związku z tym, iż jesteś jedną z 5 Pierwszych Obserwatorek proszę byś podała mi dane do wysyłki w mailu (projektdenko@gmail.com) :) Wyjaśnienia znajdują się na moim blogu w notce zatytułowanej Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak rozcieram cienie? Zastanawiałam się, czy nie zrobić osobnego postu ^^ Miękki pędzelek, zaokrąglony pędzelek to podstawa, trzeba go trzymać na końcu i rozcierać robiąc kółeczka. Najlepiej wyjaśnione jest to moim zdaniem na youtubie pod nazwą "rozcieraj jak PRO" ( czy jakoś tak;) )


    I...bardzo dziękuję za upominek! Takie niespodzianki baaardzo cieszą :* :) Mail poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Świetnie się komponuje ten odcień zieleni z kolorem ust:)

    Stylizację już mam w głowie, a wszystkie potrzebne elementy w szafie;) Czekam, aż zrobi się cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! Bardzo kobiecy i z klasą:). Ja jeszcze nie mam pojęcia jaki zrobić makijaż na 100dn:( ech..

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się oko aczkolwiek sama wolę bardziej matowe cienie...niekoniecznie z brokatem... ale z racji tego, że to studniówka to jest świetnie!usta zrobiłabym jasne, bardziej naturalne..jasny róż świetnie wyglądałby z zielenią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że oko się podoba :)

      Jestem fanką mocno podkreślonych ust, aczkolwiek powszechnie mówi się, że przy mocnych oczach powinny zostać naturalniejsze. Zobaczymy ^^

      Usuń