14 sty 2012

Oh Juicy!

Czyli krótka recenzja na temat szminki Catrice Ultimate Colour 060 :) 

Moje amatorskie foto

Szminka z listy mus have szybko znalazła się w moim kuferku, jednak dopiero niedawno miałam okazję mieć ją na ustach przez dłuższy czas. Po pierwsze, po nałożeniu od razu się w niej zakochałam! Piękny, wręcz odblaskowy odcień "Oh Juicy" cudownie powiększa usta

Intensywny pomarańcz trzyma się na ustach wg.bardzo długo, w moim przypadku były to dwie i pół godziny, najpierw padał deszcz a potem piłam herbatę ;)
Z tej kolekcji kupię na pewno jeszcze jeden kolor "tell me a Berry-tail", ogólnie podoba mi się prawie każdy. Poniżej parę przykładowych kolorów, przyznajcie, że wybór jest trudny :)


 Dla mnie jest to szminka idealna. Łatwo się nakłada, ma idealną konsystencję. Pudełeczko jest wygodne
i solidnie wykonane. Szminka kosztuje ok.20zł.

Co trzeba wiedzieć na temat Catrice? Kosmetyki te nie są testowane na zwierzętach :)

Macie swoją ulubioną szminkę? Albo, którąś z kolekcji powyżej? :)


Zdjęcie : Grzegorz Musik  Modelka&Wizaż : Ja


8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam kultową szminkę Rimmel nr 070 Airy Fairy. Niestety póki co mnie nie powaliła, ale daję jej kolejne szanse z nadzieją, iż w końcu przestanie przesuszać mi usta :/ Te prezentowane przez Ciebie wydają się dość interesującymi i z pewnością zastanowię się nad zakupem choć jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwie szminki Rimmela . Nie używam ich na co dzień, raczej tylko do zdjęć i nie zauważyłam,żeby wysuszały mi usta. Za to zdarza mi się często używać błyszczyków tej firmy i te faktycznie wysuszają.

      Szminka z Catrice jest godna polecenia :) Odcień który mam nie nadaje się co prawda na co dzień, ale szminka super się nakłada i nie jest odczuwalna na ustach.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Długo czekałam na taki intensywny pomarańcz.

      Usuń
  3. Ja właśnie poluje na idealną szminkę w kolorze fuksji:)ta z Catrice wydaje się być idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam jeszcze tell me a berry-tail, która jest właśnie odcieniem fuksji :) To będzie chyba mój kolor na studniówkę.

      Usuń
  4. Marta, this look adds so much sensuality to your already beautiful face. You deserve a thousand sweet kisses !
    Love from Denmark.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, it's nice to hear :) Thank you.

    Best regards :*

    OdpowiedzUsuń