22 mar 2012

Alterra ALOE VERA krem na dzień do cery suchej i wrażliwej


Czyli krem mający za zadanie nawilżyć i kojąco wpłynąć na naszą skórę. Na wstępie od razu zaznaczę, że zadanie to spełnia! :) Jest to zdecydowanie najlepszy krem nawilżający jaki miałam do tej pory
Nie zapycha skóry i szybko łagodzi podrażnienia, wyschnięte oraz popękane skórki, zaczerwienienia... moja skóra zdeycydowanie lubi aloes. Mam skórę suchą i miejscami wrażliwą, szczególnie nos, więc kosmetyk ten jest dla mnie ratunkiem ;) Dodatkowo matuje.

Tutaj zdjęcie przed użyciem kremu - zdjęcie w naturalnym świetle, mam nałożony podkład, jednak widoczna jest  lekko zaczerwieniona skóra  z wyschniętymi skórkami, które odstają.
 Na drugim zdjęciu nos po dwukrotnym zastosowaniu kremu - foto w sztucznym świetle (stąd ten błysk), bez podkładu, bez wysuszonych skórek i zaczerwienienia :)

Są dwie rzeczy, której mogę się przyczepić. Na mojej skórze kosmetyk długo się wchłania - należy go szybko nałożyć, gdyż "tępieje" na skórze.
 Po drugie pozostawia klejącą warstwę, która u mnie utrzymuje się dość długo co uniemożliwia mi nałożenie podkładu matującego KOBO. Nie spotkałam się jeszcze z tym, żeby ktoś po nałożeniu tego kremu miał problem z nałożeniem podkładu...ale u mnie tak właśnie jest i muszę po prostu spróbować użyć go pod inny podkład, może uda mi się zniwelować ten minus.

Mimo tego, uważam, że jest to kosmetyk bardzo dobrej jakości, który bardzo szybko przywróci skórze idealne nawilżenie, elastyczność i miękkość.


Skład jest bardzo fajny, chociaż moim zdaniem jest niepotrzebnie perfumowany, aloes sam w sobie pięknie pachnie.  Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach! :) 

Cena: 10zł / 50ml

Używałyście? Polecacie szczególnie jakiś inny produkt Alterry?

10 komentarzy:

  1. witam! Napewno nie był testowany? Pytam, bo pamiętam, że Rossmann jest firmą testująca na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra nie testuje na zwierzętach :) Potwierdzają to certyfikaty.

      Usuń
    2. A to nie jest tak, że jak Rossman testuje, to część zysków ze sprzedaży produktów Alterry trafia do nich? :(

      Wolałabym, żeby tak nie było, no ale...

      Usuń
    3. Niestety pewnie tak jest.

      Najlepiej by było gdyby Alterra stała się odrębną firmą :)

      Usuń
  2. No to super :) ponoć fajne olejki mają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak :) Właśnie planuję kupić drugi bo pierwszy już się kończy. Polecam do skóry i do włosów ;)

      Usuń
  3. Rossmann oficjalnie ogłosił, że nie testuje. Jest czysty (informacja z wizaz.pl/forum, wątek "Bezpieczne firmy czyli nie testowane na zwierzętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy krem powoduje ściągnięcie skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden krem nawilżający nie powinien tego robić, jeżeli tak jest to jest źle dobrany do rodzaju cery.

      Usuń