18 maj 2012

SCHOOTINGS I DEVIL OR ANGEL?

Model&Eyes make-up : Me
Make-up : Małgorzata F
Fasion designer : Ewa Jobko

 

 Devil
or 
     Angel ? 


Powyżej prezentuję zdjęcia z sesji zdjęciowej, która była jedną z najlepszych w moim życiu! Niestety nie pomyślałam, żeby zrobić backstage ;)

Niesamowita ekipa, świetna atmosfera, piękne zdjęcia... jestem bardzo zadowolona. A wam jak się podoba? :)
Na sesji były obecne dwie wizażystki - ja, jako modelka i wizażystka oraz Małgosia, która cały czas poprawiała mi makijaż w trakcie sesji :) 
Na pierwszym zdjęciu połączenie czarnej kredki z ciemną, czerwoną szminką Miss Sporty, na drugim usta podkreślone błyszczykiem Wibo w odcieniu nude.
Oczy malowałam czarnym cieniem Max Factor oraz brązami Rimmel. Na twarzy niezastąpiony podkład matujący KOBO. Jeśli jesteście ciekawe konkretnych odcieni, czy jeszcze innych użytych kosmetyków - pytajcie ^^

 
 Jeśli chcecie powiększyć któreś zdjęcie - kliknijcie na nie :)

Życzę miłego weekendu, szczególnie maturzystom, którzy tak jak ja mieli ostatnio dużo stresu ;)

10 komentarzy:

  1. Ojj ty stanowczo za ładna jesteś :P Może podzielisz się ze mną swoja urodą ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!
    Enjoy, and feel free to visit me. I hope you will consider of following each other! What do you think?

    KISSEEEEES

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :)

      I saw your blog - so pretty stylization! I'm add you to my blog list.

      GREETINGS :*

      Usuń
  4. masz talent kochana, podoba mi sie Twoj profil...OBSERWUJĘ!!! bede zagladac bo jest naprawde ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ust na 2 zdjęciu jest boski - jutro biegnę szukać tego błyszczyka w rossmanie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety właśnie ten odcień gdzieś zgubiłam :( Muszę go kupić ponownie ;P

      Usuń