11 maj 2012

KOBO lakier do paznokci + Alteera krem do rąk


Dzisiaj krótko o dwóch produktach, które ostatnio testowałam :)


O lakierze nie będę się dużo rozpisywać, ponieważ pisałam już o nim w tej notce : klik.
Znowu o zakupie zdecydował kolor - szukałam ciemnego fioletu i znalazłam :) Zdziwiłam się jednak, że nie jest on tak matowy jak jego poprzednik. 
Kolor "Purple" posiada delikatne, perłowe wykończenie, które staje się widoczne dopiero po wpatrzeniu się w płytkę paznokcia.  
Jak wam się podoba nie pastelowy odcień fioletu na paznokciach? :)


Czas na krem, którego jedni nienawidzą drudzy uwielbiają :) Ja zaliczam się do tych drugich, dlaczego?
  • Uwielbiam ten zapach! Jest on charakterystyczny dla kosmetyków Alterry z serii Granta&Aloes. Nie dusi mnie, jest w sam raz słodki i przyjemny :)
  • Szybko się wchłania
  • 75ml mieści się w poręcznej tubce, która bez problemu zmieści się do torebki
  • Bardzo dobrze nawilża i zmiękcza skórę dłoni
  • Szybki efekt działania. Skóra na moich dłoniach nie wymaga jakiejś specjalnej pielęgnacji w okresie wiosenno-letnim, jednakże po nałożeniu kremu już po chwili staje się ona elastyczna a skórki mniej widoczne.
  • Idealna konsystencja
  • Produkt nie testowany na zwierzętach, naturalny ^^
  • Niska cena : ok.9zł za 75ml
Już niedługo makijaż krok po kroku a także wcześniej obiecane recenzje Olejku Celluite i odżywki Ziaji.
 
Macie sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji dłoni? :)

16 komentarzy:

  1. Ojej, dobrze, że kotek zwróciłaś uwagę co do trwałości :D gapa ze mnie, zapomniałam dopisać :D trzyma się u mnie (na mojej skórze mieszanej) ok. 8-9 h :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! No to na pewno skuszę się na te próbki :>

      Usuń
  2. Tak w ogóle piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wam się kolorek podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor lakieru jest faktycznie ładny, ale ja bym go nosiła jesienią, zimą, teraz czas na coś jaśniejszego :)
    A z kremów do rąk niestety nie mam co polecić, bo używam bardzo sporadycznie najtańszego kremu glicerynowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz królują pastele :) Aczkolwiek całkiem polubiłam ten odcień i na pewno wrócę do niego tak jak piszesz i jesienią i zimą.
      Póki co czekam, żeby użyć go do sesji zdjęciowej ^^

      Usuń
  5. Właśnie szukam jakiegoś fajnego kremu do rąk :) Muszę się mu przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierw powąchaj i zobacz czy zapach nie będzie Cię dusił, bo sporo dziewczyn go nie lubi właśnie przez ten specyficzny zapach :)

      Ja właśnie pokremowałam ręce i... lubię je wąchać ;p

      Usuń
  6. Kocham bez :) A kolor lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam lakieru z kobo ale u ciebie wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. na blogu Yoony przeczytalam, ze wypadaja Ci wlosy - u mnie taka sytuacja spowodowana jest stresem, ale przede wszystkim ! brakiem zelaza, tj anemia. nawet najmniejsza.
    kup jakies multiwitaminy z zelazem- powinno pomoc (ja wlasnie takie nabylam).

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Na pewno kupię, tak samo magnez na ogóle poprawienie kondycji.

      Usuń
  9. Miałam ten lakier i byłam z niego zadowolona ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie prowadzę blog o odchudzaniu Klik Dodałam do obserwowanych <# www.bycidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten lakier jest świetny ! też go mam :))

    OdpowiedzUsuń