7 maj 2012

Zieleń w wiosennych makijażach

 Poniżej możecie zobaczyć efekty mojej współpracy z Weroniką Kołacz i Darią Maksymowicz
Pogoda nie do końca sprzyjała robieniu zdjęć - mimo późnej godziny, słońce wciąż było ostre. Mimo wszystko udało nam się uchwycić makijaż ^^


 Uwielbiam zieleń w makijażach :) Pięknie wygląda w połączeniu z fioletami, różami, czerwieniami i żółciami
Idealny makijaż dla niebieskich i brązowych oczu.


Przy wiosennym makijażu warto pamiętać także o delikatnym rozjaśnieniu twarzy, najlepiej tuż nad policzkami. Jeśli masz ładne brwi, nałóż rozjaśniacz także tuż nad nimi, przy zewnętrznej części. Podkreśli to ich kształt :)

 

A tutaj jeszcze jedno zdjęcie z sesji z poprzedniego posta :) 

Mam nadzieję pokazać wam niedługo jakiś makijaż krok po kroku, bo dawno tego nie było, a wiem, że lubicie ;) Mam też zapowiedzianych parę sesji więc na pewno pochwalę się efektami, gdy tylko oderwę się od książek, bo matura trwa i zjada czas :)

Macie swoje ulubione kolory na wiosnę? 




14 komentarzy:

  1. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cały czas nad nim pracuję i mam nadzieje, że będzie coraz lepszy.

      Oczywiście, że obserwujemy! :)

      Usuń
  2. Ja wciąż można powiedzieć, że się "boję zieleni", mimo, że jestem blondynką o niebieskich oczach wciąż rzadko sięgam po ten kolor :)
    Makijaż przywodzi na myśl tropikalne lato - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę warto poszaleć z kolorami :) Szmaragdowa zieleń jest wręcz stworzona do niebieskich oczu i blond włosów ^^

      Dziękuję, cieszę się, że makijaże się podobają.

      Usuń
  3. Pięknie tu u Ciebie, a makijaż i fotki rewelka! :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz piękny avatar **

      Dziękuję! :*
      Widzę u Ciebie ciekawe recenzje więc bardzo chętnie dołączę się do grona obserwujących :)

      Usuń
  4. piekna ta zielen na oku blog dodaje do obserwowanych moze cos podpatrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam ponownie ^^

      Usuń
  5. Makijaż super ! blog f'nny : D ogólnie miodzio : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kompozycja kolorów jest bardzo świeża

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż, uwielbiam takie kolorki :) Czekam na makijaż "krok po kroku". a może kiedyś właśnie taki filmik dodasz? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dzisiaj dodałam post " Step by step" także zapraszam :) Bardzo chętnie zrobiłabym film ale niestety nie mam odpowiedniego sprzętu.

      Usuń
    2. Własnie dzisiaj dodałam post " Step by step" także zapraszam :) Bardzo chętnie zrobiłabym film ale niestety nie mam odpowiedniego sprzętu.

      Usuń