14 cze 2012

Puder Catrice + Makijaż ze wzorem

Make-up : Me
Photo : dphoto
Model : LaOla

Na pierwszy rzut pokażę wam zdjęcie, z sesji, którą miałam niedawno :) Przeprowadziłam się do Wrocławia już na stałe i mam tu teraz dużo fajnych zleceń, sesji zdjęciowych... więc możecie się spodziewać nowości pod postacią różnych fot ;)

A teraz czas na krótką recenzję pudru, którego kupiłam całkiem przez przypadek. Ogólnie największą wagę przywiązuję do podkładu, aczkolwiek puder też jest przydatny, szczególnie transparentny - jak ten : 


  Catrice, Welcome To Las Vegas : Transparentny puder matująco fixujący :
  • Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się 3-4 godziny, nie jest to więc długo, aczkolwiek w sam raz na sesję zdjęciową.
  • Idealny odcień
  • Od pudru nie wymagam tego samego co od podkładu, więc ma dobrze matować nie koniecznie bardzo mocno kryć - ten jednakże oba zadania spełnia bardzo dobrze :) 
  • Schodzi z twarzy równomiernie, nie pozostawia plam
  • Wystarczy mała ilość, żeby dobrze pokryć twarz, dzięki czemu jest wydajny
  • Bardzo ładne i solidne opakowanie 
  • Zapach nie jest drażniący, dla mnie wręcz nie wyczuwalny 
  • Nie zapycha mojej skóry ani nie powoduje wysuszania! 
  • Nie podkreśla suchych skórek
  • Cena : ok.17zł
Nie czytałam zbyt wielu pochlebnych recenzji na temat tego kosmetyku, sam puder nie jest też wielką nowością kosmetyczną, chociaż do mojej Drogerii trafił dość późno. 
Mam go dwa miesiące i właśnie mi się kończy. Żałuję, bo był wspaniałym dopełnieniem makijażu. Mimo zaledwie parogodzinnej trwałości nie znalazłam drugiego takie pudru, który nie pozostawiłby mi plam, gdy schodzi oraz matuje naprawdę równomiernie i bez efektu maski.Na mojej mieszanej cerze 4 godziny to i tak dobrze...na pewno wygrywa z pudrem KOBO ;) Czaję się więc na inne pudry Catrice.


Macie ulubione kosmetyki z edycji limitowanych, które chętnie jeszcze raz zobaczyłybyście na półkach? :)

5 komentarzy:

  1. O matko! Świetne :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aż szkoda byłoby go psuć, tak fajnie wygląda i przydałby mi się, skoro długo matuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygląd od razu zwrócił moją uwagę w Drogerii Natura ;) Efekt matu zależy też od cery jaką posiadasz, ja mam mieszaną i spisuje się tak jak napisałam.

      Usuń
  3. WoW, piekny makijaż, coz za piekny kolor na powiece , a modelka wyglada w nim BOSKO !!! dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń