7 cze 2012

Ulubiony krem do twarzy na dzień

Długo szukałam idealnego kremu na co dzień rano, aż w końcu natknęłam się na kolejny produkt Alterry, którego pierw poznałam dzięki recenzji na któryms z blogów :) 
Mowa o kremie na dzień z orchideą do skóry dojrzałej i wymagającej, jak do tego pierwszego rodzaju cery nie mogę zaliczyć mojej tak do tej pierwszej na pewno :) 

  • Zapach kremu jest delikatny, lekko słodki. 
  • Bardzo szybko się wchłania
  • Konsystencja jest dosć rzadka, wystarczy mała ilosć, żeby nałożyć krem na całą twarz
  • Idealnie nadaje się pod podkład
  • Dobrze nawilża, sprawia, że suche skórki znikają
  • Ładnie napina buzię, nie ma mowy o zmęczonej cerze ;) 
  • Skóra w dotyku jest elastyczna i gładka 
  • Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach i posiada naturalny skład

Używam tego kremu codziennie pod makijaż i tubkę mam już dwa miesiące - naprawdę wystarczy nałożyć odrobinę, żeby dobrze pokryć całą twarz :) Uwielbiam go za to, że szybko i bardzo ładnie wpływa na moją twarz - od razu jest elastyczniejsza  i sprawia wrażenie wypoczętej.



Wygrzebane z internetu : 
"Ekstrakt z orchidei zawiera polisacharydy, które są naturalnym źródłem energii dla komórek skóry. Wspomaga jej odnowę, redukuje oznaki zmęczenia, przywraca blask i witalność.  Poprawia jędrność i nawilżenie oraz spowalnia starzenie się skóry. Dodatkowo zapewnia cudowny relaks dla zmysłów. Produkty z serii Alterra Orchidea polecane są szczególnie dla cer zmęczonych, pozbawionych blasku, z oznakami starzenia się. Kolekcja zawiera 6 produktów:
  • mleczko
  • tonik
  • maseczkę nawilżającą
  • krem na dzień
  • krem na noc
  • krem na okolicę oczu"


Próbowałyscie któregos z tych produktów ? :) Ja mam ochotę kupić wszystkie z tej serii.

9 komentarzy:

  1. nie testowałam jeszcze ani jednego produktu tej firmy ale kremik musi pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do kosmetyków Alterry, które miałam wcześniej ten nie jest tak intensywny jak wszystkie :) Bardzo ładny, delikatny, trochę słodki. Podoba mi się ^^

      Usuń
  2. Ciekawy produkt :) Może kupię go mamie ze względu na jego przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie! :) Chociaż na młodej buzi też się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować:) bardzo cenię sobie kosmetyki z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jak wykończę swoje zapasy to się na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko mogła to wykupiłabym połowę asortymentu, jesli nie wszystko... ;))

      Usuń
  7. ja używam kremu do mycia twarzy z Alterry i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń