21 lip 2012

Co tak pięknie pachnie?

.. Czyli maska do włosów Kallos Latte :) Każdy zna, większość lubi... co ja mogę powiedzieć?

  • Uwielbiam ten zapach! Oprócz tego, że towarzyszy przy aplikacji to potem także zostaje.
  • Wystarczy nałożyć na 10-15 minut i włosy są w widocznie lepszym stanie
  • Najbardziej lubię nakładać tą maskę razem z olejkiem rycynowym :) Sam olejek tylko na skalp, olejek + Kallos na resztę włosów. W takiej postaci trzymam od 40 minut do godziny, w zależności od tego, ile mam czasu.
  • Można mieszać z różnymi półproduktami
  • Po użyciu włosy są : miękkie, bardziej sprężyste, błyszczące i mniej wysuszone
  • Jedynym minusem jest dla mnie niewystarczające nawilżenie - owszem, jak już wspomniałam wyżej włosy są mniej wysuszone ale przy moich bardzo zniszczonych włosach potrzebuję czegoś więcej.

W tym momencie moje włosy to koszmar, głównie przez to, że ostatnio zapomniałam kompletnie o witaminach, za dużo się wszystkim stresuje i wraz ze zmianą miesjca zamieszkania musiałam pogodzić się z wodą, która tutaj jest ;) Moim marzeniem jest duuuża butelka wody mineralnej tuż przy wannie i przywyknięcie do takiego spłukiwania kosmetyków z włosów. Przekonam się do tego ;P

Na pewno wrócę jeszcze do tej maski ale w tej chwili zapatruję się w coś mocniej nawilżającego. Co polecacie? :)

Zdjęcie wykonał : Konrad J., makijaż&modelka : Ja

Na dokładkę zdjęcie z ostatniej, bardzo spontanicznej, sesji zdjęciowej w pięknym Parku Południowym :) No i moje sianowate włosy...Co powiecie o makijażu?

8 komentarzy:

  1. Makijaż wyszedł bardzo kobieco i uwodzicielsko, ale jednocześnie lekko - perełka :)

    A maskę mam, jestem po paru użyciach... Ale chyba nie zostanie ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)

      Co do maski...marzy mi się teraz aloesowa z Natur Vital, ale ta cena :/

      Usuń
  2. Polecam żel lniany jako maskę do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamaiar kupić woreczek siemia lnianego ^^

      Usuń
  3. Uwielbiam produkty firmy Kallos w szczególności Kallos Crema al latte krem mleczny ( ma obłędny zapach) oraz firmy Stapiz i tu STAPIZ MASKA SLEEK LINE REPEIR ;-) Są to produkty profesjonalne, skuteczne i co cieszy za niewielką kasę ;D POLECAM! ;-))))

    OdpowiedzUsuń