20 sie 2012

Krem Suhada Nature Papaja i Zielona herbata na dzień

 Dzisiaj pokażę wam krem, który stosuję od ok. 3 tygodni, mowa o....
 

Kremie na dzień firmy Suhada Nature :) Kosmetyk ten można kupić w LIDLu, wyróżnia się opakowaniem z fajną, przypominającą drewno nakrętką. Posiadam wesję na dzień  z zieloną herbatą i papają.
 

Mniej więcej taka ilość kremu wystarcza mi na pokrycie twarzy i szyi, konsystencja nie jest ani żadka ani gęsta - dla mnie idealna, bardzo szybko się wchłania i sprawdza się jako baza pod podkład.
Zapach jest świeży choć słodki, wyczuwalna jest zielona herbata i duża nuta słodkości owocowej ;)


Krem posiada certyfikaty, świadczące o naturalności produktu! Skład jest przyjmny, nie zapycha mojej skóry a także doprowadził ją do ładu po wyspie krostek ;) Idealnie łagodzi podrażnienia, dobrze nawilża ale i matuje. W sam raz do mieszanej cery!

Przyjemnie wygląda na półce i co najważniejsze działanie jest bardzo satysfakcjonujące. Lubię zmieniać kremy aczkolwiek do tej firmy na pewno chętnie wrócę a może i nawet kupię jeszcze raz ten sam produkt, gdy zacznie się kończyć.

Używałyście kiedyś tych produktów? To jest chyba mój pierwszy kosmetyk, który kupiłam w markecie... jakoś zawsze byłam uprzedzona do linii kosmetycznych produkowanych dla tego typu sklepów, tutaj spotkało mnie więc miłe zaskoczenie :)

Cena : ok.12zł

PS : Pracuję nad zmianą wyglądu bloga z użyciem zdjęć z mojej wczorajszej sesji zdjeciowej. Jeżeli już uda mi się cały ten proces zakończyć, bardzo proszę o waszą opinię! :) Większość efektów możecie zobaczyć już teraz : zmienił się szablon, awatar a także dochodzą zdjęcia do zakładek na górze, jeżeli w nie klikniecie, reszta niebawem.

10 komentarzy:

  1. Hmmm, kremik i chyba do mojej skóry by się nadał :) ja mam cerę suchą w kierunku mieszanej :) wstępnie nowa szata mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżanie jest do mojej cery idealne, nie wiem jak nada się do Twojej ale warto spróbować :)
      Dzięki wielkie za odwiedziny, cieszę się, że się podoba :) Niedługo dojdzie troszkę więcej zdjęć do zakładek. Jestem minimalistką więc w szablonie raczej już nic nie dodam ;)

      Usuń
  2. ładny szablon, a z kremem nigdzie się jeszcze nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeżeli masz w pobliżu LIDLa to polecam pooglądać kosmetyki tej firmy ^^

      Usuń
  3. Też go mam. Używam sporadycznie bo trochę zniechęca mnie alkohol na drugim miejscu. Wiadomo- w takich naturalnych kosmetykach jest niezbędny no ale staram się go unikać :)
    Strasznie podoba mi się ta zakrętka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się alkoholu aczkolwiek całość dobrze działa na moją skórę :) Spotkałam się z opiniami, że moze zapychać - w moim przypadku jesy wręcz odwrotnie, po wysypie krostek krem spowodował u mnie znaczą poprawę ;)
      Ja też uwielbiam zakrętkę :D

      Usuń
  4. cena jest baaaaaaardzo zachęcająca, nie chce spamować, ale zapraszam na mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ponownie i już zapoznaję się z Twoim blogiem :)

      Usuń
  5. właśnie dziś go kupiłam i szukałam opinii i tak trafiłam do Ciebie :) jestem ciekawa jak się spisze na mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ^^ Jestem ciekawa Twojej recenzji.

      Usuń