26 sie 2012

Moje kosmetyki Marion : recenzje

Odkąd zobaczyłam kosmetyki Marion w Drogerii Natura jakoś dziwnie cieszyły moje oczy i zachęcały do kupna.
Zaczęło się od farby do włosów...
 
 
Kolor oczywiście od razu złapał mnie za serce :)
Trochę obawiałam się niskiej ceny ok. 8zł i tego, że wcześniej marki nie znałam ale... :
 
+ Kolor bardzo zbliżony do tego na opakowaniu - szczególnie w słońcu, niemalże identyczny (na moich włosach wszystkie wcześniejsze faby zawsze wychodziły ciemniejsze)
+ Włosy po zastosowaniu farby nie są szorstkie i nadmiernie wysuszone!
+ Kolor utrzymuje się ponad miesiąc i co najwazniejsze : gdy schodzi nie zmienia się w brudną, szara czerwień z czym spotykam się najczęśniej, wlosy nie wyglądają fatalnie ;) Kolor schodzi stopniowo i po prostu o kolejne tony niżej.
+ Opakowanie eko- w środku nie ma dodatkowej kartki z opisem jak użyc produktu - wszystko znajduje się na opakowaniu.
+ Wygodna buteleczka i saszetka do aplikacji, saszetkę wlewamy do buteleczki i prosto z niej nakładamy na wlosy.
 
Minusów nie zauwazyłam żadnych :) Teraz chętnie wypróbuję inne farby do włosów tej fimry - bez amoniaku. Tym razem chyba zmienię odcień na rubionowy.
 
Jako, że z farby jestem zadowolona sięgnęłam po kolejne kosmetyki. Wybrałam płyn prostujacy włosy
 
 
 a następnie mleczko, jako, że wydaje mi się wygodniejsze w użyciu.
 
 
Niestety oba te produkty są fajne ale na krótko. Co to oznacza? Na początku byłam zadowolona - efekt prostych włosów utrzymywał się dłużej i włosy były gładsze.
Jednakże nie są to produkty do używania na codzień ze względu na skład. Po dłuższym użyciu moje włosy stały się szorstkie i trudno do ułożenia, dlatego kosmetyki te odstawiłam.Moje włosy zdecydowanie wolą naturalną pielęgnację ;)
Cena za mleczko to ok. 6 zł a z płyn ok. 9 zł
 
Po tych nieudanych zakupach mimo wszystko skusiłam się na olejek 7 efektów z olejkiem arganowym :
 
 
 
Niestety skład znowu nie przyjemny, wcale nie naturalny i efektów zero. Jeżeli więc macie ocohotę na olejek arganowy to polecam kupić go w czystej postaci :) Ja dołączyłam go do mojej listy must have i obiecuję już nie dać się nabrać na "naturalne" kosmetyki do stylizacji ;)
 
A wy macie jakieś produkty tej firmy ? Widzę, że popularnością cieszy się malinowa seria...ale jak ze składem i działaniem? :) Podzielcie się prosze opiniami.

6 komentarzy:

  1. Zgadzam - naturalny olejek arganowy jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż go wreszcie kupię :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tej farby, szukam jakiegoś fajnego kolorku, więc może spróbuję Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie zaczynam swoja przygode z kosmetykami do wlosow marion-zobaczymy czy zdzialaja cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje opinie, ja skusiłam się jeszcze na jedwab i jest spoko.

      Usuń