17 wrz 2012

7 prawd o mnie



Zostałam otagowana przez jedną z moich ulubionych włosomaniaczek do tej krótkiej zabawy, więc jeśli jesteście zainteresowani... zapraszam do poznania 7 prawd o mnie, zaznaczę, że kolejność jest przypadkowa :
 
1. Uwielbiam podróżować! :) Niedawno wypoczywałam w Pradze, możliwe, że uda mi się jeszcze w tym roku odwiedzić Paryż. Wiążę swoją przyszłość z podróżowaniem a także pracą za granicą...ale to już osobiste marzenia ^^
 
2. Jestem straszną bałaganiarą, jednakże lubię minimalizm i wszystko poukładane w pudełkach - jeśli brakuje mi pudełek, mam niepotrzebne meble typu 5 taboretów zamiast jednego, brak miejsca na buty...to zaraz wszystko traci swoje miejsce i zaczyna się bałagan ;)


 

3.  Od niedługo stanę się studentką kosmetologii, oczywiście z lekacjami wizażu także. Cieszę się więc, że poszerzę swoją wiedzę i umiejętności ^^  W planach mam też Uniwersytet Wrocławski i może jakiś kurs informatyczny.  Cały system edukacji co prawda bardzo mnie wkurza ale to już jest materiał na inną notkę, heh ;P
 
4.  Nie przejmuję się opinią innych ludzi, nie zastanawiam się co kto o mnie myśli i nie staram się o względy innych ludzi. Denerwuje mnie, że jest tylko osób, które celową chcą zrobić na złość,  "hejterów" , anonimów, pseudoprzyjaciółek.... ale co poradzić, dystans do tego wszystkiego jest najlepszym rozwiązaniem ^^

5.  Pracuję w firmie Avista Media w grupie Netia ;) Możecie więc ze mną porozmawiać na livechacie, jeżeli macie tam swoje usługi, hehe.
 
6.  Jestem fanką deserów! Słodkie, ładnie podane... obowiązkowo po obiedzie :D Lubię np. połączenie lodów z muffinką, galaretkę z owocami, kawę z lodami i polewą.... Od czterach lat jestem zakochana ze wzajemnością i mam to szczęście mieszkać ze swoją drugą połówką, która jest... świetnym kucharzem ! Pomysłów na potrawy nigdy nam więc nie braknie :D
 
7.  Wizaż i pozowanie do zdjęć traktuję poważnie. Jest to coś w czym się spełniam, sesje zdjęciowe i eventy umożliwiają mi spotkanie niesamowitych ludzi, mam okazję poznać miejsca, w których nigdy nie byłam... na prawdę warto się dla tego wszystkiego starać. Nie lubię pseudoartystów, pseudomodelek... wszystkich tych ludzi, którzy udają, że coś robią a tak na prawdę, zależy im tylko, żeby posiadać konto na jakiejś brażnowej stronie i lansować się tym wśród znajomych.
 
8. Nie uznaję ograniczeń. Gdy ogranicza mnie cokolwiek, staram się to zniwelować ;) Ludzie często mówią : to się nie opłaca, tamto się nie uda, po co brać się za to czy za tamto... ja mówię : rób co chcesz i rób to dobrze, na pewno się uda.  Tym pozytywnym akcentem zakończę notkę ^^
 
 
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, zachęcam do zadawania ich tutaj : http://www.formspring.me/deadlydoll667
 
PS : Rozumiem, że nie każdego interesują tego typu notki :) Dla tych osób mam więc informację, że już niedługo na blogu pojawi się wpis o pielęgnacji włosów, twarzy a także zdjęcia ze wczorajszej sesji.
 
Taguję : http://wchwililuzu.blogspot.com/ :)


12 komentarzy:

  1. mnie bardzo takie notki interesują :) lubię czytać o blogowych koleżankach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^^ Spotykam się jednak z opiniami, że jest to kompletnie nie interesujące ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjecia :) czekam na więcej fotorelacji z sesji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Postaram się oś niedługo pokazać. Planuję notkę po weekendzie.

      Usuń
  3. Baaardzo lubię tagi. To okazja do poznania osoby, która prowadzi bloga, często ludzie nie piszà nic o sobie. Tagi przybliżają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę faktu iż będziesz studiowała kosmetologię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe informacje,
    poza tym piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda tylko, że warto trochę przejąć się opinią innych, potrafi być bardzo pomocna, nie przejmowaniem się niczym jest cechą ludzi zbyt dumnych i zbyt pewnych siebie.

    A niestety wydaje mi się, że u Ciebie właśnie to dwa główne problemy, dlaczego tak mówię? nie z zawiści, nie z nerwów czy jakiejś chorej zazdrości bo nie mam o co, tylko że na tym świecie są ludzie którym podoba się to co tobie, i gdy to zauważysz zaraz mówisz że od ciebie odgapiają, papugują.
    Co mnie osobiście się nie podoba, bo w takim razie uważasz iż nikt inny nie ma prawa zrobić sobie takiego makijażu, takiego koloru włosów, tak się ubrać bo znając cie, musi przecież kopiować.
    To nie jest dobra cecha, i jeżeli faktycznie jest tak, że nie przejmujesz się w ogóle opinią innych (w co wątpię) to chodz raz to przemyśl.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki jest Twój problem, że się nie podpisałaś? :)

      Robię swoje, jak wspomniałaś, jest dużo osób, które robi coś podobnie. Papugowanie to zjawisko ogromne, nie wiem do jakiej sytuacji nawiązujesz więc ciężko do czegokolwiek mi się odwołać - jeżeli komuś podoba się to co mi - super, nie widzę w tym problemu.
      Jeżeli np. ktoś zafarbowałby włosy na czerwono, zrobił sesje zdjęciowe u tych samych fotografów z podobnym wizażem i stylizacją - to już jest przesada (miałam taką sytuację).

      Radzę dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać punkt 4, do którego nawiązujesz.
      Miałam tutaj także na myśli bardziej opinie w stylu : to Ci się nie uda, za to się nie bierz, to do Ciebie nie pasuje.

      Widzę, że uważasz się za osobę, która mnie zna, więc jeśli tak jest, to proszę podaj swoje imię, chce wiedzieć z kim rozmawiam :)

      Usuń