3 wrz 2012

Makijaż uniwersalny + błyszczyk KOBO

Dzisiaj o makijażu, który możecie zobaczyć w zakładkach oraz po prawej stronie :) Jest to szybki, prosty i bardzo uniwersalny makijaż - bardzo go lubię, nadaje się idealnie dla osób z opadającą powieką. Według mnie najlepiej wygląda z kreską eyelinerem, jednakże nie zawsze mam czas żeby ją precyzyjnie zrobić.
Do wykonania makijażu używam matowych cieni z palety My Secret oraz czarnego cienia z Essence, rzęsy tuszuję maskarą Wibo.
 
 
photo : Nina Malyna , model&make-up : Me, DO NOT COPY!
 
Biały cień standardowo nakładam przy brwiach a także na górną powiekę i przy kąciku.
Ciemnym brązem zaznaczam załamanie powieki, rozcieram delikatnie ku górze. Wersja bez rozcierania jest idealna do makijażu w stylu pin-up :)
 
photo : Nina Malyna , model&make-up : Me, DO NOT COPY!
 
  Na koniec obrysowuję oko czarnym cieniem, jeżeli posiadasz małe oczy skup się raczej na zewnętrzynych krawędziach oka, wewnętrzne zostawiając bez czarnego cienia - nie zmniejszy to optycznie oczu.
Rzęsy tuszujemy ulubioną maskarą. Tutaj widać, że moje nie są za mocno wytuszowane - na potrzeby sesji były potem zakładane sztuczne rzęsy. Dodatkowo ostatnio kompletnie pominęłam nakładnie olejku rycynowego - pamiętajcie, że żadna maskara nie zastąpi prawdziwie długich i gęstych rzęs ;)
 
Na twarzy mam podkład i róż Wibo, a na ustach błyszczyk KOBO, który pozytywnie mnie zaskoczył :)
 
 
Na początku zaznaczę, że nie jestem fanką błyszczyów - wolę szminki, których zaraz"nie zjem". Ten "Lip Care Balm" jednak okazał się super trwały, nie wysuszył (!) moich ust i tworzy bardzo ładny efekt - stoponiowo mozemy zwiększać efekt mokrej tafli na ustach :) Mój odcień to 401 Daily Beauty. Wszystkie błyszczyki są w formie balsamów, producent mowi o zawartosci odżywczych składników, które są odpowiedzialne za nie wysuszanie ust :)
Kosmetyk ten możecie kupić, tak jak ja w promocji w Drogerii Natura za ok.9 zł, myślę, że warto.
 

6 komentarzy:

  1. śliczny makijaż. moją uwagę najbardziej zwróciły policzki - ślicznie podkreślone :) makijaż oka oczywiście też bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Niestety ten róż nadaje się tylko na sesję - na dzień jest za ciężki i brzydko schodzi.

      Usuń
  2. Piękny makijaż podkreśla urodę a nie przytłacza

    OdpowiedzUsuń