11 wrz 2012

Mint Cream

Dzisiaj mam dla was kolejny makijaż krok po kroku, tym razem ze zdjęciami :) Dzięki promocjom w Naturze jestem szczęśliwą posiadaczką trzech nowych pigmentów Pure Pearl KOBO : blue mist, misty rose i mint cream  - chciałabym oczywiście wszystkie! :) Dzisiaj zaprezentuje wam makijaż z  użyciem ostatniego z nich.
 
 
Pigment Pure Pearl w odceiniu mint cream nakładam na wewnętrzny kącik oka, rozcierając ku środkowi. Robię także jaskółkę, ciągnąc kreskę przy dolnej linii rzęs a także na linii wodnej.
 
 
Nakładam czekoladowy brąz, użyłam cienia Rimmel
 
 
Tutaj dwa kolejne kroki z użyciem cieni z palety Beauties Factory : rozcieram zielony cień na złamaniu powieki oraz rudym cieniem rozcieram granicę pomiędzy kolorami na fórnej powiece oraz dodaję do na dolną powiekę do mniej więcej połowy oka.
 

Górną powiekę pokrywam jeszcze żółtym, opalenizującym cieniem. Na dolną dodaję czerń i delikatnie rozcieram z rudym
 
 
 
Na koniec kreska, rzęsy i gotowe.... :)
 

 
Na ustach mam błyszczyk Rimmel (muszę wykończyć te kosmetyki, mają już chyba za 100 lat a z samą firmą nie chcę mieć już nic wspólnego...) Na twarzy standardowo podkład matujący KOBO, do tego róż z Wibo - nie polecam, nieładnie schodzi z twarzy :(
Jak wam się podoba efekt?
 
Oprócz tego, chciałam wam napisać, że szykuję notkę : 7 prawd o mnie ;) Jeśli macie jakieś tematy, pytania na które chciałybyście poznać odpowiedzi... dajcie mi znać ^^
 

10 komentarzy:

  1. Ale makijaż zmienia oko :) Twoje jest śliczne nawet bez niego, zazdroszczę:) Czekam na więcej takich wpisów, uwielbiam ^^ I czekam na prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)) Dziękuję i juz niedługo pojawi się wpis ;)

      Usuń
  2. piękny makijaż, cudowna zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie bloggerek w Legnicy - 22.09. sobota godzina 12:00 - więcej szczegółów mailowo - proszę o pilny kontakt: shoppingofwena@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona zieleń z paletki Beauties Facotry ^^

      Usuń
  5. Piękny, uwielbiam takie wpisy. Będę dokładnie czytać i się uczyć. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń