13 paź 2012

Feel autumn in the air

Dzisiaj nieco inaczej niż zwykle. Otwieram nowy dział "Stylizacje" więc jeśli ktoś lub te tematy to serdecznie zapraszam :) Początek skromny, zobaczymy jak wszystko potoczy się dalej....  

  
Do stworzenia "Stylizacji" zmotywowało mnie parę sympatycznych osób, w tym Magda, z moich studiów, która urzekła mnie tekstem " Powiesz coś więcej o swoim stylu? Wyróżniasz się ". Pokażę wam więc moje stylizacje na co dzień, może kogoś zainteresuj co noszę.  Raczej nie zamierzam przekładać tego, w przyszłości, na stylizację innych osób. Wciąż zostaję wyłącznie przy wizażu :)


Moją stylizację możecie zobaczyć także na : 

11 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć. Ślicznie i do tego ta biżuteria... Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Buty zdobyte w ostatniej chwili... ;)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia!
    A sukienka bardzo seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, wyłącz weryfikację obrazkową :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawet nie wiem co to! :) Poczytam i usunę, skoro przeszkadza.

      Usuń
  5. Pozbyłam się weryfikacji obrazkowej, to na pewno ułatwi komentowanie :) Szkoda, że wcześniej nie widziałam, że w ogóle mam to włączone.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń