27 lis 2012

Sesja Awakening + Konkurs dla dziewczyn z Wrocławia

Dzisiaj chciałam się wam troszkę pochwalić oraz zaprosić do konkursu :)
Niedawno, jako wizażystka, brałam udział w niesamowitej sesji Awakening, realizowanej przez poniższje osoby :
Photographer: Ilona Celina Rorzkowska
Model: Katarzyna Kowalska - Myskena Studio, Daria Utta Stylist: Daria Utta, Ilona Celina, Dominika Purchała
Make - up artist: Marta Misia
Hair: Irmina Marmol assistance: Krzysztof Kowalczyk
Wszystkie zdjęcia z sesji zostały opublikowane na portalu https://musthave.pl/ . Oprócz tego Nasza sesja spodobała sie także włoskiemu Vogue'wi! :) Nie muszę chyba mówić, że jestem bardzo zadowolona i dumna z całej ekipy!
Poniżej parę ujęć, na których najbardziej widać mój makijaż :



Oraz... mój makijaż w VOGUE :

 Klikając na zdjęcie powiększacie je :)  DO NOT COPY!
Teraz czas na... KONKURS!
Do wygrania sesja zdjęciowa z moim wizażem! Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału :)  

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- wysłać swoje zdjęcie na adres mailowy Fotografki : paulina.rorat@tlen.pl,
- polubić fanpage: RORI i Marta Misiak : Model&Make-up artist

Zdjęcia zostaną opublikowane na stronie, aby na nie zagłosować w formie lajków. Zdjęcie z największą ilością lajków wygrywa! Życzę powodzenia :) Zgłoszenia przyjmowane są do 1 grudnia! Termin zdjęć będzie ustalany wspólnie.

15 komentarzy:

  1. zdjęcia, makijaż, wszystko idealne!
    też bym chciała takie foty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu :* Szkoda, że jestem z Poznania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn nie jestem, ale mieszkam tu ;D

      Usuń
    2. Gdybyś była z Wrocławia, to chyba bym u Ciebie zamieszkała, żebyś pielęgnowała moje włosy! :D

      Usuń
  3. Gratuluję! Rozwijasz się :-) Mam pytanko co do konkursu: jakieś szczególne wymogi co do nadesłanego zdjęcia? :> iii tak z innej beczki już od dawna chciałam zapytać, bo przeglądając Twoje zdjęcia nie mogę oprzeć się pokusie, by nie zapytać o to jakiego różu używasz? Twoje kości policzkowe zawsze tak ładnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Nie, nie ma wymogów, ważne, żeby po prostu było widać Twoją twarz, urodę.

      Oj, z różami to u mnie różnie, najczęściej używam brązera z Yves Rocher, a na same policzki delikatnie wklepuję pierwszy lepszy róż.

      Usuń
  4. No to się zgłaszam, a co! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! :)

      Zapraszam też inne dziewczyny do wzięcia udziału, jeżeli będzie was dużo to na pewno nie będzie ostatni konkurs.

      Usuń
  5. śliczne makijaże! :)

    +zapraszam do siebie: www.thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Czy wykonujesz również makijaże na studniówkę i jaki jest mniej więcej koszt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, wykonuję, cena zależy od tego, jakiego rodzaju ma być to makijaż (czy np. z ozdobami, czy delikatny czy mocny...) zazwyczaj jest to 50 zł.
      Zapraszam do kontaktu na deadlydoll667@gmail.com

      Usuń
  7. Swietna, klimatyczna sesja - i przepiekny makijaz!!

    OdpowiedzUsuń