10 gru 2012

Photo Mix

Ostatnio sporo się u mnie dzieje i kompletnie nie mam na nic czasu. Powolutku szykuję dla was nowe notki, a tymczasem wrzucam photo mix, czyli parę amatorskich klatek ;) Spodziewajcie się niedługo nowych zdjęć z sesji i trochę recenzji! :) A od nowego roku planuję malutką niespodziankę...
Klikając w zdjęcie powiększacie je.

Jeszcze z balu w Warszawie, mam nadzieję tam wrócić, tym razem pozwiedzać :) 
 

 Mój kuferek w mroźnym plenerze ;))
 Z serii : sesyjne gadżety! Już niedługo efekty :)
Dwie ostatnie publikacje : 

Poniższe zdjęcie to polaroid dla FuKu Models
 nareszcie dostałam się do agencji, więc życzcie mi sukcesów! :)

8 komentarzy:

  1. Widziałam na facebooku już informacji o agencji, życzę Ci powodzenia z całego serducha! Uwielbiam Twoją egzotyczną urodę i jestem pewna, że zostanie ona tam doceniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odkryłam cię na maxmodels:) życzę powodzenia i zaraz przeglądne Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak jest w tej nowej agencji, czy masz jakieś zlecenia (jeśli tak, to jakie?). Chciałam przyjść na ten casting w listopadzie, ale myślałam, że to jakaś agencja "krzak", bo nie znalazłam na jej temat żadnych informacji i widziałam, że każą płacić za zdjęcia na castingu...(?!) Koniecznie napisz, czy warto się w to pakować. Oczywiście życzę Ci powodzenia :) Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam zdecydowanie, będziesz mogła śledzić moje zlecenia "sesjowe" na FB, o innych też pewnie będzie jakieś info :) Dla dziewczyn z doświadczeniem i dobrym portfolio nie ma wpisowego, nie słyszałam o żadnej opłacie za zdjęcia na castingu.

    Jak będzie kolejny casting przyjdź i zapytaj się sama. Właściciele agencji na pewno lepiej odpowiedzą na Twoje pytania ^^

    Istnieje FB oraz strona FuKu, niedługo też będzie całkiem odrębna strona FuKu Models.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Oczywiście z ciekawością będę śledzić Twoje poczynania na Facebooku :) Pozdrawiam, Asia

      Usuń