6 sty 2013

2013

Kochani, mam nadzieje, że nowy rok zaczął się dla was równie pomyślnie jak dla mnie :) Bowiem w nowy rok wkroczyłam bardzo optymistycznym, lekkim krokiem i wielką nadzieją na kolejne miesiące. 
Poprzedni rok był dla mnie na początku bardzo stresujący, potem coraz lepszy, nareszcie zamieszkałam na stałe we Wrocławiu, zabrałam się za rzeczy, o których marzyłam w dodatku udało się więcej, niż myślałam :) Pożegnanie szkoły średniej i zaczęcie Kosmetologii,  wspaniałe wyjazdy, niesamowite sesje, poznani ludzie, mieszkanie z moim K., ogarniecie się w blogosferze, dostanie się do agencji ... 2012 w wielkim skrócie ;))

Teraz również mam dużo planów do zrealizowania, niekoniecznie chce wam zdradzać te prywatne, ale są i takie, które troszkę i was dotyczą. Mówię tutaj o rozbudowie bloga, możecie się spodziewać większej ilości notek a co za tym idzie  zdjęć, makijaży krok po korku, recenzji a także... filmów! Już mam potrzebny sprzęt, teraz tylko muszę zrobić trochę miejsca i do dzieła :)


Dodam także, że od tego roku jestem testerką firmy JM Spa&Wellness, http://www.jm-spawellness.com/ . Otrzymałam już pierwszą paczuszkę(zdjęcie powyżej) z naturalnymi produktami, testuję ją od piątku a w drodze już druga paczka. Zaznaczam, że recenzje będą szczere - nie mam "w układzie" pisać dobrze o kosmetykach firmy, które się np. nie sprawdzą, jednakże póki co nie widzę konieczności "negatywów" :))  

klknij w zdjęcie - powiększysz je

To mój pierwszy wolny dzień od tygodnia, stąd też notka;) Mam nadzieję, że nie zraziłyście się moją nieobecnością i poczekacie na kolejne wpisy^^ Filmiki pojawią się pod koniec stycznia.  A tymczasem... siedzę sobie w ręcznikowym turbanie na włosach w masce z awokado, bananem i półproduktami - które już niedługo zrecenzjuję. 

Miłego dnia! :*

3 komentarze:

  1. Życzę w takim razie powodzenia w dalszym blogowaniu i będę czekała na pierwszy filmik :)

    Obserwuję! :)

    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa Twojej opinii o ich produktach :) udanego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :))))))))))
    fajnie bedziesz krecic filmiki - super i wlasnie takie turtoriale krok po kroku poprosze:)))))))))- uwielbiam:)))))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń