21 sty 2013

JM Wellness&SPA I Co powiecie o... mydełkach?

 Dwa małe, piękne mydełka JM Wellness&SPA goszczą u mnie już od dłuższego czasu :) Zaznaczę, że nie jestem fanką mydeł i używam ich tylko do rąk.  Oba mają bardzo naturalne, pielęgnujące składy i wyjątkowe zapachy! :) Delikatnie się pienią i są świetną ozdobą w łazience.


 Białe mydełko ze świecącymi drobinkami jest z linii arganowej, niestety nie mogę go już znaleźć w ofercie sklepu. Pachnie bardzo delikatnie, jest to słodki ale łagodny zapach. Posiada malutkie drobinki, które błyszczą na skórze - bardzo ładny efekt. Zdecydowanie mój faworyt wśród mydełek do rąk! 
 Mydełko gwiazdka jest z linii naturalnej i przepięknie pachnie cytrusami.  Bardzo odświeżający i przyjemny zapach zostaje na skórze niestety tylko przez chwilkę. Przyciąga wzrok wyglądem, wiele osób pytało mnie gdzie je kupiłam ;)

Mydełko kosztuje tylko 3,99 zł, uważam, że warto!



7 komentarzy:

  1. ciekawe te mydełka :) dobrze że podkreślasz iż używasz ich tylko do rąk, bo mydło zmienia ph skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego też nie za bardzo gustuję w mydłach ;)

      Usuń
  2. uwielbiam tego typu mydełka - muszę sprawdzić ich ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta gwiazdka rzeczywiście fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie mialam z nimi doczynienia ale fajnie ze Tobie dobrze posluzyly:)

    OdpowiedzUsuń