3 lut 2013

Green attack

 Dzisiaj pokażę wam zielony makijaż, który wykonałam wczoraj :)
 Zdjęcia pochodzą z mojego małego, domowego studia, w których kręcę dla was filmiki.  Poniższe foty zostały wykonane przez Paulinę Rorat - bardzo Ci dziękuję :))) Od dzisiaj, będziecie mogły oglądać różne inne efekty naszej współpracy, skupiamy się na zdjęciach beauty - więc będzie dużo, mam nadzieje udanych, makijaży.


Wczorajszy zielony makijaż jest bardzo prosty, ale mam nadzieję, że komuś się spodoba. Pomalowanie samych oczu zajęło mi mniej niż 10 minut ;)


W drodze jest pierwszy filmik, który dla was kręcę :) Mam nadzieję, że będzie dobrze - nie ukrywam, że trochę się tym stresuję.


8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać filmiku :) Ten makijaż jest dla mnie niewiarygodnie piękny, nie mogę oderwać wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Zapraszam na filmy : https://www.youtube.com/channel/UC13grsVfX1XJYMIvChZp0Ew/videos

      Usuń
  2. Bardzo fajny makijaż, niby lekko graficzny, ale ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż, a Twój kolor włosów jest porażający- w pozytywnym tego słowa znaczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niedawno znowu z fioletów zeszłam na rudości-czerwienie soczyste ;))

      Usuń
  4. ja też czekam na filmiki <3 /rori

    OdpowiedzUsuń
  5. No obłęd po prostu, obłęd <3

    OdpowiedzUsuń