14 lut 2013

Makijaż na walentynki

Jeżeli lubicie mnie na FB, to pewnie ten makijaż jest już wam znany:) Malutka inspiracja dla dziewczyn, które obchodzą walentynki. Dla tych, które święta nie lubią bądź nie obchodzą z innych powodów, może przydać się na inne okazje ^^
 Miał być też filmik z tym makijażem, jednakże musicie mi wybaczyć, nie żebym się nie starała jednakże nie jest to łatwa "sprawa" ;)
Ponoć ''Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć.'' Wychodzi więc na to, że wszechświat mnie "olał" ;)) Z drugiej strony nigdy nie lubiłam Paulo Coelho.


Co do samego obchodzenia walentynek, jak z każdą inną okazją do czegoś tam, chcesz - obchodzisz, nie chcesz - nie obchodzisz. Jak w święta nie przeszkadzają mi aniołki i "jezuski" to i dzisiaj wszelkie różowe i czerwone ozdoby również nie ;) Może nawet je lubię. Szczególnie piękne wypieki "sreduszkowe". 
Moja walentynka budzi się koło mnie codziennie rano i nie, nie potrzebujemy święta by okazywać swoje uczucia ale jestem walentynką i mam walentynkę. Mogę mieć nawet świeczki serduszka, ciasta serduszka i różową kokardkę... ;)))

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie, w szczególności kolor szminki jest ujmujący :)

    zapraszamy do nas: thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Szminka jedna z moich ulubionych, lubię ciemne :D

      Usuń
  2. jesli to Ty na zdjeciu to jako facet nie przeszlabym obok Ciebie obojetnie!
    Piekny makijaz i piekna kobieta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję :)) Cieszę się, że się podoba.

      Usuń