6 lut 2013

Ulubiony eyeliner

Nawiązując do tytułu notki, macie swój jeden, ulubiony eyeliner ? Dla mnie musi to być taki z pędzelkiem najlepiej giętkim ale na tyle sztywnym, by "nie rozdziabiał się" na wszystkie strony :) Przez lata zużyłam już tyle eyelinerów, że nie jestem w stanie ich zliczyć. Od tanich do drogich marek, od pisaków po wersje w płynie jak i bardziej stałych, w słoiczkach . 


Najwygodniej maluje mi się eyelinerem w stanie płnnym z pędzelkowym aplikatorem. Aktualnie ulubieńcem jest wciąż Eveline , którego recenzje pisałam wam już dawno temu. Droższy, ale również dobry jest Bourjois, Eye-Liner Pinceau, chociaż znacznie ciężej go zmyć ;)


Powyższy makijaż został wykonany już resztą Eveline Celebrites Eyeliner
co oznacza, że kupę go kolejny raz ;P Makijaż wykonany "na szybko" ,w planach mam jeszcze dużo makijaży w tym stylu.  Zdjęcie wykonałam ja, z pomocą mojej ulubionej fotografki z Wrocławia - Aleksandry Pawłowskiej, przy okazji stała się też moją modelką ^^ Podoba wam się? :)

9 komentarzy:

  1. Ja również lubię ten eyeliner z eveline :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim ulubieńcem też jest ten z Eveline :)
    próbowałam jeszcze dwóch innych również ze średniej półki i porażka, ściągają powieki i przy zmywaniu odłażą płatami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze te, które się kruszą... masakra.

      Usuń
  3. ja uwielbiam eyeliner w słoiczku z pędzelkiem w zestawie, łatwo się go nakłada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie kiedyś sprawić dobry w słoiczku, zazwyczaj miałam za twarde ;)

      Usuń
  4. ja uwielbiam essence;) choć eveline też jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kiedyś bardzo często, ale trwałość na mojej powiece nie była rewelacyjna :)

      Usuń
  5. mam, eyeliner z wibo :) pisałam o nim ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń