16 mar 2013

Berlin / Pytanie do was


 Jak widać częstotliwość dodawania notek nie jest za ciekawa. Ostatnio mam dużo więcej pracy, wprowadzam małe zmiany do swojego życia i wszystko wywraca się do góry nogami ;) Byliśmy też w Berlinie i gdybyscie mnie znały, wiedziałybyście, że dla mnie to niesamowita radość :) Uwielbiam Niemcy, mam tam wspaniałych znajomych, rodzinę. To właśnie dzięki nim spędziłam cudowny czas w stolicy Niemiec i wiem, że na pewno tam wrócę. 


Jako, że mam dla was już jeden filmik z makijażem a w drodze jest już drugi... mam pytanie. Wolicie, filmiki, w których dziewczyny mówią od razu przy wykonywanych czynnościach czy jak głos jest dogrywany? :) 


Jeszcze dzisiaj pojawią się mini recenzje kosmetyków, w drodze także mam co nieco o włosach i trochę zdjęć. Tak więc... do zobaczenia i życzę miłego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Ja lubię gdy mówią od razu :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szczerze mówiąc obojętnie, dlatego chętnie wysłucham różnych opinii ;)

      Usuń
  2. Dogrywany głos, ale ma być to zrobione profesjonalnie, jak np u MissChievous. Filmik jest wtedy (wydaje mi się) krótszy i zżera mi mniej baterii w ipadzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra uwaga :)Nie jest to takie łatwe, ogólnie już dawno wstawiłabym pierwszy filmik, ale nie chcę dodawać byle czego.

      Usuń
  3. Dla mnie nie ma różnicy, słucham i tak i tak . Dziekuje za informacje o kosmetykach. Ja chcialaby tez wiedziec z jakich sklepów je zamawiasz ?
    Dziekuje i przesyłam pozdowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość kosmetyków kupuję w sklepach, naturalne w aptekach lub zielarniach. Często też na allegro oraz zrobsobiekrem.pl

      Usuń