3 mar 2013

Kampania Rossman

 model&make-up : Me, photo : Nina Malyna

Od niedawna moje zdjęcie możecie sobie podeptać w Rossmannie :) Padło dużo pytań na fb czy to ja, czy to nie ja, jak to się stało itp... ;)
Rozwiewając więc plotki ogółu : tak to ja, była to sesja w sierpniu,  z której zdjęcia zamieszałam także tutaj na blogu :) W którym Rossmanie można mnie zobaczyć  ? Niestety i dla mnie jest to zagadką, wciąż dostaję info od ludzi, że gdzieś je widzieli... ;)) Opole, Wrocław... ale także mniejsze miasta jak Kudowa Zdrój. 


 Jeżeli jesteście zainteresowane innymi publikacjami moich zdjęc, niektóre możecie zobaczyć na FB.
 Zachęcam też do zadawania pytań na formspringu, te na Fb często się nie wyświetlają i odpowiadam na nie z dużym opóźnieniem.


Po za tym jestem ciekawa, z jakiego miasta piszecie? :) Czy u was też coraz ładniejsza pogoda? Przyznam, że już za chwilkę wyruszam do Berlina i mam nadzieję, że tam pogoda będzie tak samo ładna jak we Wrocławiu ^^


6 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ;) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fotogeniczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne! Zazdroszczę wyjazdu do Berlina :) moje ukochane miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Jak będę następnym razem w PL to zobaczę czy jesteś też w sosnowieckim Rossmannie i popodziwiam :-) ale deptać nie będę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie i klimatycznie !! :)

    pozdrawiam z Krakowa - u nas dzisiaj cały dzień świeci piękne słońce!! :)

    OdpowiedzUsuń