22 mar 2013

Pierwszy filmik : Makijaż wiosenno-zimowy

http://www.youtube.com/watch?v=MI5h9KArESY

Nareszcie nadszedł ten dzień! Pierwszy dzień wiosny i pierwszy mój filmik dla Was :) Nie jest idealny, ale jeszcze wszystko przede mną. Nagrywałam i montowałam go sama, przyznam, że nie było łatwo. 
Miałam też problem z ustawieniem lutra tak, żeby nie obejmowała go kamera a ja cokolwiek widziała ;) W ostateczności wyszło tak, że miałam dość dużą odległość co sprawiło, że idealne wymalowanie rzęs okazało się wręcz niemożliwe ;P Popracuję nad tym.


 Makijaż wiosenno-zimowy, gdyż za oknem zima na całego ;) ciepłe odcienie ze Sleeka połączone z zimnym granatem i ustami w kolorze fuksji (różnie ten odcień wychodzi, widziałyście go już tutaj).


http://www.youtube.com/watch?v=MI5h9KArESY

Lista użytych kosmetyków :

Twarz 
Podkład Kobo odcień 100
Prasowany puder Elf  odcień Porcelain
Korektor w sztyfcie Essence 
Rozświetlacz Avon (już nie ma go w sprzedaży)
Bronzer  Yves Rocher Sunny tri-powder

Oczy
Paletka Sleek Respect
Cień pojedynczy Rimmel granatowy, matowy
Tusz do pogrubiającyWibo

Usta
Kredka do ust Wibo (starł się odcień :( )
Carmex
Szminka Catrice "Tell me a Berry-teil"

4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do używania rozświetlacza... a może nie trafiłam jeszcze na żaden dobry. Twój makijaż bardzo mi się podoba, no ale na ładnym - wszystko ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię używać rozświetlacza tuż pod oczami :) Wyglądają wtedy na wypoczęte i większe.

      Usuń