11 kwi 2013

Be wild

Dzisiaj, w moje urodziny, drugi post z działu stylizacje. Mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej! Pogoda kusi mnie na wyjście w plener. Chociaż... zazwyczaj w moje urodziny mogłam sobie spokojnie chodzić bez szalika ;))


Zdjęcia wykonała Linda Parys, FuKu. Stylizowałam, malowałam i pozowałam ja.
 Live fast. Die Young. Be Wild. And Have Fun.

Oprócz tego bardzo dziękuję za liczne życzenia! Piękne mam te urodziny, wyjątkowe :)) Człowiek się budzi, ma 21 lat, ale jaja! Doceniam fakt, że codziennie wstaję bezpieczna, kładę kochana, żyję szczęśliwe.

  Buziak dla wszystkich! Nareszcie mogłam sobie pozwolić na leżenie w łóżku do południa :))

6 komentarzy:

  1. Dawno nie widziałam nikogo z pokarbowanymi włosami! Fajnie to wygląda! :)

    vamppiv.blogspot.com
    sylwiablach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jak się zobaczyłam w lustrze, to od razu przypomniał mi się ten dawny trend, teraz już nie modny ;))

      Dzięki!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszeeeegooo :***

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknaa!!:) Świetna stylizacja, pasuje do Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń