4 kwi 2013

Na porost włosów

Święta, święta i po świętach... ;) Ja swoje spędziłam w takich oto malowniczych krajobrazach :


Dumnie mogę przyznać, że prezentowane przeze mnie pola, tuż za mną, to mój kawałek ziemi :)) Piękny Droszków.

 Zmieniając temat... porozmawiajmy o włosach. Szczególnie o tym, co sprawia, że rosną szybciej a także przybywa ich coraz więcej :) 
Zacznę od tego, że moje włosy rosną bardzo powoli,  wzrost na długości jest mi najtrudniej zobaczyć przez ich nie najlepszą kondycję. Bardzo zależy mi na zagęszczeniu i poprawieniu ogólnej kondycji włosów.  Zanim nie zaczęłam stosować poniższych kosmetyków, to nawet nie widziałam cóż to takiego baby hair... ;)

Zaczęłam od...
 Cena ok. 6zł 
 
Olejku rycynowego - najpopularniejszy, wielofunkcyjny olej. Stosowałam go na sam skalp jak i całe włosy. Efekty? Nałożony na całość niestety wysusza moje włosy, nakładany na skalp daje o wiele lepsze efekty. Cebulki znacznie wzmocnione, włosy przestały wypadać, jednakże dużego wzrostu włosów nie zauważyłam. Jeżeli mówimy o zmianie długości a nawet nowych włoskach - ten efekt widzę na rzęsach :) Nie wyobrażam sobie nie robić kuracji tym olejkiem na rzęsy ;)

Następnie kupiłam...

 Cena ok. 60 zł

 Olejek Khadi stymulujący wzrost włosów

Długo zastanawiałam się nad zakupem, nie skuszona ceną. Przeczytałam wiele recenzji i w końcu, pod koniec maja zeszłego roku, kupiłam i wciąż testuję!
Kosmetyk jest bardzo wydajny,  konsystencja oleista, niestety zapach może zniechęcać... ;) 
Jest to pierwszy kosmetyk, po którym uwieżyłam,że jestem w stanie coś jeszcze zdziałać z moimi włosami. Olejek Khadi na początku nakładałam na całe włosy i skalp przez ok. miesiac, jednakże ta metoda nie jest dla mnie za dobra - ziołowy skład przesuszył moje włosy. Natomiast skalp wręcz go uwielbia! :) Cebulki włosów oprócz teog, że są wzmocnione i wlosy nie wypadają, to pojawiły się pierwsze baby hair. Przez rok posiadania tego olejku stosowałam go z różną czestotliwością, średnio raz na tydzień. Aktualnie (od ok.3 miesięcy) stosuję go 1-2 razy w tygodniu. Zawsze nakładam go na przynajmniej 3 godziny, zazwyczaj pozosotawiam go na dłużej, nawet 7-8 godzin :) Na efekty trzeba nie co poczekać, tymbardziej, jeśli wasze włosy i skalp są w takim stanie jak były moje, ja zobaczyłam pierwsze pozytywy po 2 miesiącach.


Potem siostra namówiła mnie na zakup...

Cena ok. 8zł

Olejku z czerwoną papryką

Bardzo duże zaskoczenie w niskiej cenie! Poleciła mi go siostra i od paru miesięcy stosuję go regularnie, 3-4 razy w tygodniu z małymi przerwami. Jest idealny! wystarczy nałożyć go na 40 minut a działa cuda :) Efekty zauważyłam bardzo szybko, możliwe, że dodatkowym sprawcą był także olejek khadi, ponieważ oba kosmetyki stosuję jednocześnie.  Już po tygodniu moje włosy przestały wypadać, bardzo rzadko zauważam własne włosy na szczotce (częściej długie clip-in). Pojawiło się więcej baby hair, a także błysk i wygładzenie na włosach (szczególnie u nasady).


Podumowując :
Kosmetyki, półprodukty sprawiły, że nie tylko ja zobaczyłam różnice w długości i kondycji włosów :) Stały się dłuższe, mocniejsze, nie plączą się i nie wypadają. Mogę powiedzieć, że jestem na coraz lepszej drodze do poprawienia ogólnej kondycji moich włosów, chociaż zdaję sobie sprawę, że bedzie to długa droga :)

 
Macie swoich ulubieńców w kwestii szybkiego porostu czy też baby hair?

9 komentarzy:

  1. rycynowy i łopianowy z papryką .. uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić olejek łopianowy z papryką ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Drogerii Natura, Green Pharmacy. Są też na allegro, stronach internetowych itp

      Usuń
  3. zdecydowanie olej arganowy
    olej kokosowy - poprawa kondycji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie u mnie z tym arganowym różnie - czasem moje włosy go lubią a czasem nie robi z nimi nic. Co innego ze skórą - ta go uwielbia zawsze.
      Olej kokosowy - nie próbowałam, bo mam porowate włosy. Ale wypróbuję bo mnie korci i korci... ;)

      Usuń
  4. Mnie ten łopianowy zadowolił, ale mam wersję ze skrzypem. Trzymam godzinę na skalpie i końcach i zmywam. Nie wypadają, a zauważam to po ściąganej wieczorem frotce - prawie nic na niej nie ma! W promocji w wispolu ten olejek kosztował mnie niecałe 4 złe :3
    Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten łopianowy to gdzie znalazłaś? Bo we wrocławskich rossmanach nie widziałam (a może przeoczyłam?) :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie nie jestem pewna czy są, ale na pewno są w Drogerii Natura :) Jest np. w Astrze czy na rynku w Feniksie.

      Usuń
    2. Do Natury mam daleko, ale dzięki za info o Feniksie, bo jakoś nie miałam okazji tam zajrzeć, a dla tego olejku chyba warto (przymierzam się do niego już od 3mscy!) :-)

      Usuń