7 kwi 2013

Pytania...

...możecie zadawać tutaj : 
http://ask.fm/deadlydoll
 i tutaj : 
http://www.formspring.me/deadlydoll667
 Dostaje dużo pytań na FB oraz maila niestety tam nie zawsze zauważę je w porę i dopiero, gdy wysyłacie pytanie p oraz drugi lub pytacie dlaczego nie odpowiadam to wyłapuję wasze wiadomość :) Więc jeśli macie jakieś pytania typu : jaki makijaż do..., jak robisz to i to..., czym farbujesz włosy..., to zapraszam. Jeżeli będę widziała powtarzalność pytań - na pewno stworzę odrębny post lub filmik.  Zawsze też możecie napisać mi, o czym chętnie przeczytałybyście notkę.
Po za tym... znowu pojawiłam się w Rosmannie, jeśli lubicie mnie na FB to już pewnie widziałyście :))

4 komentarze:

  1. ja tego nie widziałam w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już, że nie wiem w których Rossmanach moje zdjęcia się pojawiają :) Wiem, że na pewno w Opolu(w jednym), Kłodzku i Wrocławiu(tylko w dwóch).

      Usuń
    2. jednak jest tylko umknęło mojej uwadze :)

      Usuń
    3. O proszę:)) Cieszę się. Jakie miasto?

      Usuń