18 maj 2013

One day


 Tyle się ostatnio dzieje, że nie mam czasu ani dla was ani dla siebie. Zwolniłam więc troszkę i postanowiłam skorzystać z pięknej pogody.

 

Tak więc, trampki, kamera, chłopak pod rękę i długie godziny spacerowania.


To miejsce tak bardzo mi się spodobało:) Na zdjęciu tylko jedno drzewko z krzewem, ale w okół jest tego dużo więcej. Zamierzam zrobić tam jakąś sesję zdjęciową, muszę tylko dorwać zwiewne sukienki.


Nawet wiewiórka się załapała na zdjęcie! :) Nie była jednak tak przyjacielsko nastawiona jak wiewiórki z Parku Zachodniego.


Jak wam się podoba mój kolor włosów? :) Przyznam, że chyba długo zostanie na mojej głowie, czuję się w nim świetnie!

Miłego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. mojej żonie się bardzo kolorek spodobał, myślała, że to fotoszop, więc wyprowadziłem z błędu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny post będzie temu poświęcony :) Zapraszam.

      Usuń
  4. kolor włosów robi wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, jeszcze w żadnym odcieniu nie czułam się tak dobrze jak w tym najbardziej żywym! :)

      Usuń
  5. Jak Holly z ekipy New Castle :) Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wcześniej nie wiedziałam kto to! ;) Faktycznie kolor włosów identyczny :D

      Usuń
  6. Chociaż bardzo pasuje Ci ten kolor, to jakos w poprzednim mi sie bardziej podobalas. Tak...naturalniej;-) Btw co to za fantastyczne miejsce? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbisty kolor! :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,piękne tło do autorki bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie nazywa ta farba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notkę wyżej masz wszystko na ten temat :)

      Usuń
  10. gdzie jest ten park?
    Wrocław??
    anonim

    OdpowiedzUsuń