24 cze 2013

Goodbye Spring


Dzisiaj mam dla was stylizację na zakończenie wiosny i mam nadzieję, na początek wspaniałego lata! :) Zdjęcia wykonała Paulina Rorat, której bardzo dziękuję za wspólną walkę z komarami oraz oczywiście prze sympatyczną sesję :D


 Sukienkę kupiłam dawno temu i właściwie od wyboru dodatków zależy czy nadaje się na co dzień czy też może większe wyjście. Wycięcia po bokach są świetne i długo czekałam na taki właściwe krój. Odsłania mój nowy tatuaż i "robi talię", czego chcieć więcej ? ;)) Opaskę wykonałam własnoręcznie i takich "dział" mam w domu sztuk trzy. Na pewno jeszcze zobaczycie... :)


Jeżeli macie pytania dotyczące mojego skromnego tatto, zadawajcie je w komentarzach, gdyż mam zamiar napisać na jego temat krótką notkę :)

Stylizację możecie znaleźć także na lookbooku oraz stlizacje.pl .

7 komentarzy:

  1. Zapraszam na konkurs w którym można wygrać pędzelek Hakuro;)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przez ten kolor włosy bardziej Ci się niszczą czy nie zauważyłaś różnicy w porównaniu z dawnymi farbami? Btw jak zwykle świetna stylizacja i makijaż <3 w ogóle jakaż była miła niespodzianka dla oka zobaczyć się w gazetce Hebe :-D Pozdrawiam i dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszyłam się strasznie w publikację z Hebe :)
      Co do włosów - zauważyłam wręcz odwrotną rzecz, włosy są w lepszej kondycji po użyciu tonera. Łatwiej je wygładzić a w dotyku są mięciutkie.

      Usuń
  3. ale ta sukienka swietna!!!!! wogole cala stylizacja - wygladasz cudnie !!!te kwiaty we wlosach - niczym nimfa wodna !!!! swietne zdjecia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy są niesamowite;) Bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat za bardzo różowe jak dla mnie ;) Ale dzięki!

      Usuń