23 lip 2013

Niebiesko mi


Trend na odcienie niebieskiego koloru  w makijażu trwa a ja bardzo chętnie z niego korzystam. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo prosty makijaż, który wykonałam na sesję zdjęciową.  Na górną powiekę nałożyłam turkusowy cień z paletki Beauties Facoty a na dolną powiekę granat ze Sleek Ultra Mattes. Na ustach moja ukochana krwista czerwień od KOBO. Na policzkach róż od Catrice z limitowanej edycji Defifining Duo Blush, na twarzy mam także podkład Dermacol 24h control, którego niedługo napiszę recenzję. 


Co myślicie o całości ? :) Ja jestem zadowolona z efektu. Za zdjęcia dziękuję Aleksandrze Kocierz a za piękne, kolorowe ubrania Darii Uttcie.

6 komentarzy:

  1. kurcze, nie wiem czy to oświetlenie, obróbka czy może faktycznie - ale ten podkład daje idealny efekt porcelanowej cery! aż go googlne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię zdjęcia przed i po w naturalnym świetle i dodam do recenzji, powinna się pojawić za jakieś dwa dni :) Na pewno podkład borze kryje i ładnie ujednolica cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, czekam na posta z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. mnie również podoba sie końcowy efekt. Świetnie wyszł Ci ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazuje się, że w białych włosach też wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Make Up! :) Podobają mi się Twoje prace :) Obserwuję i zapraszam do siebie: http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń