1 lip 2013

Zaprojektuj swoją koszulkę!

Własny tekst a nawet rysunek... wszystko co chcesz możesz zaprojektować a potem cieszyć się własną, oryginalną koszulką :)
Mi ten pomysł podoba się od dawna, tak samo jak spodenki diy, tak samo koszulki, które przecież oprócz tego, że mogą mieć różny kształt to i przekaz...
 
 
Jeżeli też jesteście fankami oryginalnych koszulek to serdecznie zapraszam was na Agnieszka na Opak , gdzie możecie podesłać swój projekt i kupić wymarzoną koszulkę:)
 
Miałam przyjemność brać udział w sesji zdjęciowej dla Agnieszki, zabawa była przednia a efekty właśnie ukazują się na FB :)
Zobaczcie same jak powstawały zdjęcia :
 
 
 
 
I z Panem Fotografem :D
 
 
Wielkie dzięki dla całej ekipy! :*

6 komentarzy:

  1. Świetna sprawa! Jestem jak najbardziej na TAK!!!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na porcję limonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć tak malować, swoją drogą fajna sprawa, szkoda, że ostatnio u mnie brak kasy, bo na pewno bym już wymyśliła wzór i zakupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa z takimi koszulkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarna dziewczyna to nie Marcela Leszczak? Identyczna :)

    OdpowiedzUsuń