2 sie 2013

DERMACOL 24H CONTROL podkład z koenzymem Q10

Zacznijmy od tego, że lubię firmę Dermacol. Na pewno kojarzycie te podkłady w tubeczkach, które jak mówią moi znajomi, ukryją nawet otwartą ranę :P nazywane są podkładami ale działają jak korektor i podkład w jednym. Wymieszane z odrobiną kremu używam na co dzień lub na sesje zdjęciowe, gdy moja skóra potrzebuje solidnego krycia. Jest jednak lato i tutaj ten produkt nie sprawdza się już u mnie tak dobrze i jest za ciężki.
Postanowiłam wiec kupić DERMACOL 24H CONTROL 


24 godzinny make-up z koenzymem Q10. Doskonale chroni skórę oraz zwiększa jej elastyczność. Nie zostawia śladów na odzieży. Nadaje skórze naturalnie piękny i promienny wygląd przez cały dzień i noc. Nie tworzy efektu maski przy tym nie zatyka porów, jest bardzo wydajny. Elegancki szklany pojemnik z pompką ułatwi dozowanie make-upu. Hypoalergiczny

Opinie są różne, jednakże dużo jest pozytywnych. No cóż, należy sprawdzić na sobie :)

Kolor

Największy plus tego podkładu! Mamy do wyboru 4 odcienie, mój jest najjasnieszy. Mimo to w buteleczce i na ręku wciąż wydawał się za ciemny. Mimo to po nałożeniu na skórę... cudo! Idealnie wtapia się w skórę, dopasowuje i wyrównuje koloryt.


Nakładanie

W buteleczce z pompką kryje się kosmetyk o dobrej konsynstencji - ani nie za lejącej ani nie za gęstej. Jednakże należy od razu nałożyć taką ilość, jaką potrzebujemy, gdyż dokładanie w dane miejsce kończy się plamą nie do rozsmarowania. Produkt wchłania się szybko więc i szybko trzeba go nałożyć. 

Efekt

Po nałożeniu skóra ma piękny kolor, nic się nie odznacza. Krycie jest dobre a sam produkt należy do lekkich - w sam raz na lato. Nie zbiera się w drobnych zmarszczkach ani nie podkreśla suchych skórek. Nie zakryje dużych, czerwonych krostek, jakie u mnie ostatnio występują przez ogólne osłabienie organizmu silnymi lekami. Z drobnymi przebarwieniami i małymi krostkami sobie poradzi. Kolejnym dużym plusem jest fakt, że produkt w ogóle nie brudzi ubrań. Nie uczulił mnie ani nie zatkał porów co jest kolejnym pozytywem.


Trwałość

Tutaj bajka się kończy. Podkład na mojej mieszanej cerze w stronę tłustej, już po 4 godzinach praktycznie znika z twarzy. Ładny efekt, idealny kolor, brak maski i lekkość produktu odchodzą więc w zapomnienie przy tak dużym minusie. Stosowałam go na co dzień i na sesje zdjęciowe, pokrywałam różnymi pudrami ale niestety wciąż podkład spływał z twarzy całkowicie po upływie 3-4 godzin.

Podkład ten mogę więc polecić do wypróbowania osobom ze skórą suchą, może w takim wypadku wszystkie obiecywane przez producenta efekty będą zgodne z prawdą.
Cena ok.40 zł

9 komentarzy:

  1. Nie wiesz czy można go dostać gdzieś w Kłodzku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, proponuję kupić przez internet próbkę albo od razu cały produkt, jeżeli jesteś pewna co do koloru ;)

      Usuń
  2. Hmmm efekt na twarzy podobny do mojego toleriana ale tolerian jest pieruńsko ciężki i drażni mnie na lato. I też niestety dla niego na mojej skórze 5 h to długo... chyba pójdę w podkłady mineralne :) dzięki za posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że tak nietrwały... niestety kamuflaz w tubce tez taki jest:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam sie z tym podkładem , mam mase na razie swoich :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O może tak do sesji, na chwilę do zdjęć to się przyda ale tak na kilka ładnych godzin, nie wiem. Mam ten w tubce ale jest pioruńsko jasny i mieszam z ciemniejszym. Wtedy jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, współpracujesz jeszcze z Fuku jako modelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak http://fukumodels.pl/female-host/marta-m/ :)
      Zaczynam też współpracę z menadżerem oraz wciąż działam na własną rękę.

      Usuń