7 sie 2013

Problem czerwonowłosej

Na wszelkie możliwe odcienie czerwieni farbuję się już od ponad 5 lat, tyle ile farb zużyłam nie jestem w stanie zliczyć :) Od kwietnia, jak wiecie, do farbowania używam tonera. Mijają 4 miesiące, zużyłam 5 opakowań - po pierwszym farbowaniu kolor utrzymywał się długo oraz był intensywny, zużyłam jedno opakowanie tonera na dwa miesiące. Następnie zaczął stopniowo nabierać różowego odcienia pomimo kolejnego farbowania w 3 miesiącu. Dwa opakowania zużyłam na włosy przedłużane. 
Jesteśmy więc na tym nieszczęśliwym czwartym miesiącu. I co? 

 

 

Moje włosy są różowe, jest to czas, żeby zafarbować je ponownie w całości - i moje naturalne i przedłużane. Pewnie to zrobię, bo już w piątek mam sesję zdjęciową. Mam jednak pewną wątpliwość - czy ten róż nie pojawia się za szybo? Nie podoba mi się wcale ;P Jestem fanką czerwieni, dosłownej czerwieni, przesadnej c z e r w i e n i. Wiem, że po farbowaniu już w połowie miesiąca włosy staną się różowe, tak jak to było w lipcu. 
Tutaj wiec rodzi się pytanie : c o  t e r a z ? :D  

Lubię moje włosy po tonerze, bo nie są w ogóle tak zniszczone i szorstkie jak bywały po farbach. Jednakże... jeżeli możecie mi polecić farbę, tutaj najważniejsze, nie testowaną na zwierzętach w intensywnie czerwonym kolorze i przy tym nie niszczącej włosów tak jak Pallette - będę bardzo wdzięczna za każdą podaną markę! :)


Jeszcze jedno, przykro mi, ale nie interesują mnie opinie w stylu : niszczysz sobie włosy, daj spokój z tą czerwienią, wróć do naturalnego koloru...
Kiedyś na pewno to zrobię. K i e d y ś ;)

PS : Szykuję notkę na temat aktualnej pielęgnacji włosów, olejach, maskach, odżywkach. Jeżeli macie jakieś pytania na temat moich naturalnych czy też przedłużanych włosów  - zadawajcie teraz, chętnie odpowiem na nie w notce.

32 komentarze:

  1. Zobacz z L'oreala:) ja farbowala albo garnier olia teraz nowy twor. Ja farbuje sie teraz na fiolet nastepnym razem biore toner i podciagam tonerem

    OdpowiedzUsuń
  2. A henna? Można i czerwoną znaleźć, sama lata farbowałam w ten sposób włosy i byłam bardzo zadowolona, a kolor piękny. Może trochę bardziej wpadał w miedź, zwłaszcza zmywając się.

    Poza tym polecam też ziołowe balsamy koloryzujące Venity - http://www.venita.com.pl/koloryzacja-ziolowa/712-ziolowe-balsamy-henna-color.html

    Poza tym Joanna ma fajne, nie niszczące włosów farby, ja akurat używałam ciemniejszych odcieni z tej firmy, ale też zawsze byłam zadowolona.


    Swoją drogą, Palette też testuje, przecież to od Schwarzkopfa, a ten z kolei jest marką Henkela, a Henkel raczej przyjazny zwierzętom nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palette oczywiscie, że testuje. Dlatego nie używam i nie zamierzam używać ;)
      Już przeglądam Twoje propozycje ^^ Dzięki :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo :)

      Btw. Podoba mi się to co i jak robisz.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Polecam Ci piankę Venity "ognisty wulkan". Używam jej od ponad pół roku i jestem zadowolona z efektów. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ognisty Wulkan już nie jest czysto czerwony, teraz to taki buraczany kolor - pisałam z przedstawicielem Venity i okazało się, że kilka kolorów zmieniło się lekko. Na moim blogu znajdziesz zdjęcia starej i nowej wersji, ale też dużo testów czerwonych farb, tonerów, pianek itp, wszystko co ma pomóc czerwieni zostać na włosach - zapraszam :)

      Usuń
  4. Tuszka, ja od lat farbuję się firmą Joico. To najlepsze farby ever do tej pory z tym że korzystam z usług fryzjerskich i mieszanek różnych odcieni. Jakby co to pisz, a wszystko opowiem ^_~
    Hina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki! <3 Zgłoszę się po szczegóły.

      Usuń
  5. Ja polecę Matrixa SoColor SoRed-używam jej od ponad roku i nadal jestem zachwycona, moim zdaniem jest dużo lepsza od Goldwella:)
    Ściskam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety testowane więc po za moim zainteresowaniem.

      Usuń
  6. STAR GAZER! meg kolor wychodzi i świetnie się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. U kogoś bardzo mi się podoba, ale dla mnie wygląda z zimno i jakoś tak po prostu się w nim nie czuję. ;)

      Usuń
  8. róż wygląda świetnie moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam GARNIER OLIA. Nie wiem jak z testowaniem na zwierzetach, ale też od kilku lat wyszukuję nowe czerwienie i ta jest fantastyczna. Do tego super zapach i włosy po niej są naprawdę świetne. Pozdrawiam.
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  10. doczep sobie różowe kudły miast je farbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu, źle się czuję w różu. ;)

      Usuń
  11. Ja też ostatnio skusiłam się na farbę w odcieniu czerwieni ;) Nie jest to czerwony czerwony jak Twój, ale kolor bardziej ciemny wpadający w brąz, Użyłam farby w piance Wella i o ile kolor jest śliczny i trzyma się już 2 tydzień to sama farba jest średnia, bo do tej pory się spłukuje i wszystkie ręczniki mam nią ubrudzone. Nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro chcesz mieć jak najdłużej czerwień na włosach to polecam maskę do włosów Itely Riflessi o kolorze CZERWONYM. Ja mam raczej jasny orzechowy brąz i miedzianą maskę a jak ją trochę potrzymam to przez ponad tydzień mam tak fajnie rudawe włosy :) Mam nadzieję, że CI przypadnie do gustu. Można ją mieszać z innymi maseczkami, odżywczymi itd., próbowałam już i sprawdza się dobrze ;)
    Pozdrawiam,
    Martha

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez jestem fanką czerwieni na włosach! ;D Moje włosy narazie nabierają mocy, by znów olśniewać czerwienią ;) Ze wszystkich farb jakie wypróbowałam to Loreal P76- Płomienna czerwień skradła me serce! ;D Naprawdę super pigment!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytacie,że jej chodzi o farby NIE TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH??? Do szkoły wrócić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no niestety, jak widać większość nie wyłapuje kluczowej informacji... ;)

      Usuń
    2. Nie jestem pewna czy te farby nie są testowane na zwierzętach.Sama możesz sprawdzić, ale jeśli gustujesz w czerwieniach polecam farby Allwaves. Mają całkiem sporą paletę czerwieni. Sama ,,noszę" o.6 gp i zastanawiam się nad innym odcieniem. Polecam

      Usuń
    3. Polecam farby Allwaves. Mają w swojej ofercie piękne czerwienie, do tego bardziej trwałe od farb drogeryjnych.

      Usuń
  15. Polecam do odświeżania koloru czerwonego balsam Espresso kolor RED. Jest rewelacyjny i nie mam już takiego problemu z szybko wypłukanym kolorem. Ja go stosuje przy każdym myciu od razu po farbowaniu. Farba dzięki temu utrzymuje się znacznie dłużej.

    http://www.vitalitys.eu/215-359-thickbox/vitalitys-art-espresso-balsam-koloryzujacy.jpg

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam farby LaStrada Scandic Line odcień 10.60. Wychodzi naprawdę intensywna czerwień, choć Twoja jest idealna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Polecam odżywkę RIFLESSI w kolorze czerwonym http://uradka.pl/index.php/itely/odzywki-koloryzujace-2w1.html można jej używać dowoli bo nie niszczy włosów świetnie farbuje i nadaje połysk, z doświadczenia polecam trzymać dłużej niż producent zaleca jezeli farbujemy włosy w domu można przytrzymać nawet przez godzinę.

      Usuń
  17. Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku będzie odżywka RIFLESSI ona posiada silne właściwości farbujace włosy dostępna jest w 10-ciu kolorach do twoich włosów polecam czrwone riflessi http://uradka.pl/index.php/itely/odzywki-koloryzujace-2w1.html używać możesz do woli kiedy chcesz bo to odżywka. Z doświadczenia polecam trzymać długo nawet przez godzinę wtedy efekt jest trwały plus mega połysk włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. to jak w końcu z firmą Venita testują, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy firma Venita testuje, czy nie testuje swoje produkty na zwierzętach?

    OdpowiedzUsuń