3 paź 2013

Paczuszka od Glazel Visage

 Miałam przyjemność pooglądać i poodtykać niektórych produktów Glazel w trakcie sesji zdjęciowej i kosmetyki bardzo mnie zaintrygowały. Wszystko złożyło się tak korzystnie, że już pare dni później rozmawiałam z przesympatycznym Panem Robertem z tejże firmy i już dzisiaj otrzymałam cudowny prezent w postaci paczuszki z dwoma paletkami, które sama skomponowałam oraz kredkę i tester bazy :)



Bardzo podoba mi się wykonanie paletek, są odpowiednio ciężkie, duże i solidne. Oko cieszy także piękny grawer z logo firmy oraz moim imieniem i nazwiskiem :) 


Pierwsza paletka to mój kolorowy must have na jesień i zimę, piękne odcienie fioletów oraz oczywiście klasyczna czerń i biel.



Druga paletka to kolory, których nie mogło zabraknąć w mojej osobistej kolekcji :) Same zobaczcie :



Nie wyobrażacie sobie jak bardzo się ucieszyłam pigmentacją i konsystencja cieni, jest naprawdę genialna! Mam teraz bardzo dużo okazji, żeby wykorzystać te cudowne kosmetyki, mam nadzieję, że na pierwszym bardzo dobrym wrażeniu się nie skończy :) 

Chciałabym też zaznaczyć, że recenzje dotyczące tych produktów będą moją szczerą osobistą opinią nie podyktowaną sugestią producenta. Co więcej firma Glazel nawet nie oczekuje ode mnie recenzji produktów, jest to po prostu prezent :) Jednak często pytacie mnie jakich kosmetyków używam, a powyższe będą mi teraz często potrzebne. Na pewno dam sobie trochę czasu na różne wykorzystanie cieni, żeby zobaczyć jak sprawdzają się w każdych warunkach.

Macie może jakieś kosmetyki Glazel, słyszałyście o nich? Bardzo ciekawią mnie też podkłady tej firmy.

6 komentarzy:

  1. Mam wiele kosmetyków Glazela, cienie i pigmenty są genialne, puder fiksujący również, podkładów nie miałam i raczej się w nie nie zaopatrzę, ponieważ słyszałam wiele negatywnych opinii o nich. Z Glazelem jest jak z Inglotem - wszelkie kosmetyki sypkie super, płynne pozostawiają wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki za opnie :) Póki co nie mam nic płynnego z kolorówki, więc się nie przekonam, ale przekopie jeszcze różne recenzje.

      Usuń
  2. Super blog i post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh ja też planuje zakup glazela, będę podglądać jak spisują się te paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie super kolory, super ta paletki

    OdpowiedzUsuń