9 gru 2013

TOŁPA dermo face I Popraw wygląd skóry w 15 minut

Nie zawsze mam czas i składniki, żeby samej przygotować cos, co da mojej skórze zastrzyk energii, wtedy sięgam po gotowe maseczki. Zawsze jednak skupiam się na składzie i tak o to znalazłam maseczkę dla mnie idealną :)


Tołpa dermo face hydrativ 
maska-kompres na twarz i pod oczy

Dla kogo?
Dla cer zmęczonych, wysuszonych. Dla osób palących, przebywających w klimatyzowanych pomieszczeniach. Szczególnie dla skóry wrażliwej, odwodnionej i podrażnionej.

Jak stosować?
Nakładamy na oczyszczoną twarz i od oczy na 15 minut. Dwa razy w tygodniu. Masseczka ma przyjemną, bardzo kremową konsystencję. Łatwo się rozprowadza zostawiając na skórze tłustawą warstwę, którą potem zmywamy.

Cena ? 
 ok.8zł za 2x6 ml, wystarcza mi to na ok.6 użyć.

Efekty?
Ja zauważyłam już pi pierwszym zastosowaniu! Użyłam jej przy wieczornej kąpieli, po zmyciu cera była od razu nawilzona, na drugi dzień obudziłam się z gładką buzią i mimo wcale nie długiego snu, bardzo wypoczętą. Maseczka pozostawia skorę promienną, zmarszczki czy worki pod oczami wygładzają się. Świetny sposób na szybkie poprawienie stanu skóry, szczególnie przed jakims ważnym wydarzeniem :)

Produkt nie testowany na zwierzętach!

Znacie? Lubicie? A może poleacie jakąs inną "kupną" maseczkę? :>


2 komentarze:

  1. Uwielbiam tą maseczkę !
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z Tołpy, chociaż masek jeszcze nie miałam. Chyba się skuszę, bo maja cera wiecznie domaga się nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń