13 sty 2014

Bell ILLUMI - Fluid rozświetlająco-korygujący

Ostatnio stan mojej skóry znacznie się poprawił, widocznie naturalniejsza pielęgnacja, w tym olejowanie, jej sprzyja.
Szukam więc podkładu na co dzień, który będzie delikatnie krył a przede wszystkim nie wysuszał i nie zapychał mojej mieszanej cery. Czyżbym znalazła ideał ? :)


Bell ILLUMI Fluid rozświetlająco-korygujący

- Najjaśniejszy kolor, 01 Light Beige świetnie dopasowuje się do mojej karnacji
- Ma dość rzadką konsystencję, wchłania się całkowicie po ok. minucie
- Zaraz po nałożeniu skóra błyszczy się, po wyschnięciu otrzymujemy efekt delikatnie rozświetlonej buzi. Fluid bardzo ładnie odbija światło co sprawia, że wszystkie zmarszczki, nierówności jak i przebarwienia na cerze są wygładzone i mniej widoczne.
- Sprawia, że skóra wygląda zdrowo, jest nawilżona i idealnie gładka
- Dobrze kryje drobne przebarwienia, krostki
- Na mieszanej cerze utrzymuje się cały dzień, co jest dla mnie ogromnym plusem :) Nie spływa nawet z moich tłustych policzków
- Nie tworzy plam, smug, jest bardzo łatwy w nakładaniu
- Nie zapycha porów oraz nie wysusza cery
- *Nie jest testowany na zwierzętach! :)


Podkład bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, nie spodziewałam się tak dobrego produktu od Bell :) Cena też jest bardzo niska, ok.16 zł za 30 g.
Dodatkowo jest w wygodnej, poręcznej tubce, którą można rozciąć pod koniec użytkowania. Na pewno zobaczycie ten podkład na mojej twarzy w przyszłych filmikach, na pewno zabiorę go też na jakąś sesję zdjęciową.

 *Dodatkowo znów chciałabym wam "potruć" o testowaniu kosmetyków na zwierzętach! Bardzo was proszę, miejcie na oku listę : http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=600483
jest ona uaktualniana, znajdziecie tam wszystkie potrzebne informacje na ten temat. Bądźmy świadomi. 

10 komentarzy:

  1. gdzie go można dostać :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie gdzie znajdziesz Bell, np. w Drogeriach Natura ;)

      Usuń
  2. Bell ma kilka perełek :) Uwielbiam ich tinty i podkręcającą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam jakiejś fajnej maskary...^^

      Usuń
  3. lubię, ale moim hitem jest CC Bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! CC jest genialny :) Używam go na moich klientkach, bo dla mnie nie ma odpowiedniego odcienia.

      Usuń
  4. Wygląda zachęcająco, nigdy jeszcze nie miałam rozświetlającego podkładu, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:) Opinia bardzo zecheca do zakupu, tym bardziej cena:) Ciekawa jestem czy efekt dosc dlugo się utrzymuje, bo z tego co widzę to do mieszanej cery się powinien nadawac. Ja ze wzgledu na niedogodnosci zwiazane z tym typem cery unikalam takuch podkladow. Po pozytywnym tescie Lumi Magique ( ktory swoja droga tez polecam) czas na Bell:)
    P.S. Piekne masz wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam cerę mieszaną i spisuje się u mnie rewelacyjnie juz rok! :)

      Usuń