18 lut 2014

Blue Line

Oj nie odzywam się do was już długo! Jak pewnie wiecie z FB, byłam ostatnio w Monachium - masa sesji zdjęciowych, przeżyć i...kompletne wykończenie po ;P Nawet nie wyrobiłam się z nakręceniem makijażowego filmiku z okazji walentynek. No cóż, musicie mi to wybaczyć i już pędzimy do przodu!
Pewnie pojawi się jeszcze notka zdjęciowa z mojego wyjazdu a póki co zostawiam was z efektami jednej z sesji...


Dzisiaj kluczową rolę w makijażu oczy odegra kredka "feel the mari-time" Essence, która ma przepiękny niebieski kolor. Połączyłam ją z moim ulubionym złotem, brązem i czerwienią na ustach.
Jak wam się podoba ? :) 


Zdjęcia wykonał Franz Prös 2014.02.05 w Monachium. 


Życzę wszystkim miłego dnia! :)
Jak zwykle zachęcam was do przeglądania moich profili na : FB oraz Twitterze a także do zadawania pytań na Asku. 

6 komentarzy:

  1. a propo włosów... czym kręciłaś? lokówką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Cienką lokowką, ok. 40 sekund. Potem tylko przed samymi zdjęciami rozczesałam szczotką do włosów przedłużanych Balman hair.

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia! Masz obłędne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny makijaż - czerwień na ustach wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś piękna Marta <3
    piękna Kobieta, piękne włosy (czad!!!), piękny makijaż, rewelacyjna figura.
    Idę bo mnie zazdrość zeżre. :D

    wszystko zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń