24 mar 2014

Monachium



Jeśli śledzicie mojego twittera lub facebooka to wiecie, że ciągle jestem ostatnio w podróży :) W lutym byłam na sesjach zdjęciowych w Monachium, w tydzień miałam wiele zdjęć i bardzo mało czasu na cokolwiek innego. Odbyło się pare sesji plenerowych więc sporo udało mi się zobaczyć, miałam też trochę wolnych wieczorów więc zasmakowałam nocnego życia :)

Przygotowania do zdjęć.
Kosmetyczka z "chinola" ale baaardzo wygodna! Mam dwie i super sprawdzają się w podróży.
Całe łóżko bielizny, sukienek i dodatków :)) A poniżej najlepsze tosty na świecie w knajpce w stylu marynarskim niedaleko Pałacu Nymphenburg.
Najlepsze pączek ever! Knajpa blisko centrum, niestety nie pamiętam nazwy :( Znajduje się blisko ratusza i jest cała porośnięta bluszczem, na delikatnym wzniesieniu z tarasem. 

Monachium to olbrzymie i bogate miasto. Nieco zabiegane, nieco zatłoczone. Szczególnie jeśli podróżuje się komunikacją miejską - ilość ludzi, nie zawsze przyjemnego zapachu i ogrom linii metra, autobusowych a także pociągów może doprowadzić do szału. 
Bywałam tak bardzo zmęczona, że nie raz miałam ochotę nie wychodzić z łóżka i odpocząć po prostu od wielkiego miasta. Mimo wszystko, wyjazd zaliczam do bardzo udanych, wiadomo - pozowanie sprawia mi przyjemność tak jak i podróżowanie więc nie może być inaczej :))
Mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić także Monachium latem, ponieważ na pewno chciałabym więcej pozwiedzać i poodpoczywać poza hotelem.

 Jeden z ładniejszych dni i akurat sesja plenerowa :)
 Mój ulubiony przysmak :D Lody w cieście.
 Jedna z sesji była w studiu w stylu Burlesque - piękne miejsce, cudowne tancerki!
 Przystanek z którego codziennie zaczynałam swoją drogę na sesje ;)
 Nasz hotel i całkiem fajny bar+restauracja na dole
 Metro
Podotykałam, pooglądałam dokładnie i niczym się u Karla nie zachwyciłam, ale może po prostu trafiłam na złą kolekcję ;) 
 Na sesji.
 Pani z tyłu ma super czapeczkę :D
Był i śnieg! 

3 komentarze:

  1. Ahh zazdroszczę wycieczki! Monachium jest piękne!:) chyba sobie zorbie tosta...:P

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią bym zwiedziła to miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zazdroszczę wycieczki :D A w dodatku Ty jesteś taka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń