14 kwi 2014

Mini recenzje produktów - włosy

 Witam serdecznie :) Prób napisania tego posta było wiele. Ostatecznie piszę do was z netbooka, który posiada niemiecka klawiaturę, bo niestety laptop podczas naszego pobytu w Stuttgarcie padł kompletnie. Postaram się nie mylić "z" i "y" i ze względu na brak polskich znaków polegać będę na autokorekcie blogspota ;) 

 Zapraszam was więc na drugi post z cyklu recenzji skróconych. Bez składów, kosmetyków których aktualnie używam(od miesiąca wzwyż) i polecam lub nie. Każda recenzja będzie zakończona oceną od 1 do 10, gdzie 1 oznacza totalną beznadzieję a 10 mega hit ;))


Balea nawilżająca odżywka do włosów z mango i aloesem
cena : ok.6 zł

 Oj, widzę, ze nie złapalam ostrości na tym zdjęciu;) Ale... liczy się głownie zawartość tej buteleczki ! Produkt wydostajemy za pomocą papki i pierwsze co... czujemy słodki zapach mango. Zakochałam się w nim od razu, wiec cieszy mnie fakt, ze na włosach czujemy go długo. 
Możemy używać na mokre albo suche włosy. Odżywka  wygładza, nawilża i zapobiega puszeniu się włosów. To mój absolutny ulubieniec! 
Dostępna jest w drogeriach DM, na allegro i kokardi.pl

Ocena : 10/10


La Riche Szampon i odżywka przedłużające trwałość koloru
cena : ok.30 zł

Jeżeli farbujecie włosy tonerem lub wasz kolor po prostu szybko się zmywa... nie marnujcie pieniędzy na dwa powyższe koszmarki! Nie robią z włosami nic po za maksymalnym wysuszeniem, siano gwarantowane. Ale czego można się spodziewać po samej chemii w składzie? Nie polecam. Ja kupiłam swoje na allegro ale widziałam je na wielu stronach z artykułami fryzjerskimi.

Ocena : 1/10


Balea szampon do włosów farbowanych
cena : ok.6 zł

I kolejny produkt do włosów farbowanych. Działa na moje włosy tak delikatnie jak odżywka myjąca - nie plącze i nie wysusza włosów ale także dobrze oczyszcza skalp i nie powoduje swędzenia, jak to ja mam zazwyczaj z szamponami. Sprawia tez, ze ładnie się błyszczą. Opakowanie jest bardzo wygodne, produkt delikatnie się pieni i ładnie pachnie, dla mnie nieco owocowo.

Ocena : 9/10


Balea 2 minutowa odżywka z czerwoną pomarańczą i moringą
cena : ok.6zł

Piękne włosy w dwie minuty ? Nie ma szans, a może jednak ? Ta odżywka na pewno działa :) Jak pozostawiam ja na dwie minuty to włosy po prostu nie plączą się i ładniej układają po myciu. Gdy zostawię ją parę minut dłużej sprawia, że włosy są bardzo mięciutkie, przyjemne w dotyku i nawilżone.

Ocena : 9/10


Szczotka do włosów Michel Mercier
cena :  ok.60 zł

Szczotka, którą dostałam w prezencie na walentynki i cały czas mi towarzyszy :) Mam model do włosów normalnych, włoski są elastyczne, bardzo przyjemne dla skóry głowy i oczywiście włosów. Pięknie wygładza przedłużane kosmyki i nie wchodzi w ewentualne clip-in czy ringi. Jest zdecydowanie lepsza od standardowej szczotki i zdecydowanie można ją porównać do tangle teezera, dla mnie nie różni się niczym poza tym, że ma wygodną rączkę do trzymania.
Myje się ją szybko i łatwo.

Ocena : 10/10


PS: Moją podróż możecie śledzić na FB i Twitterze.

2 komentarze:

  1. Jejku chciałabym wkońcu dostać w moje łapki baleę (?) ale jeszcze trochę to potrwa zanim ją dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupiłam tą nawilżającą baleę i na prawdę moje niesforne pusząco kręcące się włosy są ujarzmione :-) dziękuję za polecenie

    OdpowiedzUsuń