11 maj 2014

To już maj... | Pytania do was

Podróżowanie każdego miesiąca w inne miejsce, paro godzinne pozowanie każdego dnia i kiepskie warunki pogodowe nieźle dały mi w kość. Dosłownie, mój organizm i ciało potrzebuje kompletnej regeneracji.
Ale mam siłę do działania jak nigdy, wciąż ciągnie mnie w nowe miejsca lub chcę zobaczyć więcej w tych, które już widziałam. Mam tyle pomysłów do zrealizowania, tyle sesji zdjęciowych przed sobą i...tyle pomysłów na notki tutaj :) Niestety ostatnio wszystko działa przeciwko mnie, podupadłam na zdrowiu, ciągle chodzę przeziębiona a moje włosy potrzebują mocnej regeneracji, niszczą mi się sprzęty (mój ukochany laptop z wieloma danymi i zdjęciami), walizki...a nawet kosmetyki. W podróży ucierpiał mój ukochany bronzer i rozświetlasz The Balm na co jestem po prostu wściekła. Ale, ale... ponoć nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, więc liczę, że w czerwcu będę zdrowsza, silniejsza a w moim kuferku zawita trochę nowości :)

Tak więc drogie dziewczyny, niedługo kolejne notki  i filmy. Do Niemiec wyjeżdżam dopiero w lipcu, więc zdarzę sporo tutaj podziałać.

W planach mam między innymi konkurs dla was :) Do wygrania będą produkty naturalne. Mam też ciekawy pomysł na samą "rywalizację", tak więc już dzisiaj możecie zacząć szykować swoje pędzle, bo na pewno będzie chodziło o makijaż! 

Po drugie : filmy! Bardzo wam dziękuję za przesłanie inspiracji i że podzieliłyście się ze mną tym, co chciałybyście zobaczyć u mnie. To dla mnie bardzo ważne, żebyście mówiły mi czego wam brakuje na moim blogu czy kanale YT!
Jestem w trakcie kupowania białego tła i reorganizację mojego mini studia. 
Wyraźcie proszę swoje opinię, jakie kadry lubicie?
- Bliskie, szczegółowe
- Z ujęciem całej twarzy i włosów
- Mieszane
- Kadry bez widocznego tła, które może odwracać uwagę

A już jutro normalna notka :) 


Miłego wieczoru wszystkim!

4 komentarze:

  1. masz niesamowity kolor włosów - Rewelacja ! kurcze masz rację nie ma tego złego.. co tam kosmetyki , podróżuj , doświadczaj jak najwięcej i dziel się tm z nami :) ja też gdybym mogła non stop bym gdzieś śmigała :P

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, Twoja wizzta u mnie na blogu... to wręcz zaszczyt :) Cieszę się, że zostawiłaś po sobie ślad.
      Co do włosów, bardzo dziękuję :)


      Usuń
  2. To prawda. Masz świetny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak ja bym chciala miec tyle odwagi i zmienic kolor wlosow na cos szalonego! Piekny kolor :) pzdr

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń