2 cze 2014

Film : Smoky eyes na lato : brązy, złoto i pomarańcz

Uff, nareszcie tu jestem! I to z filmem :) Maj był strasznym misiącem dla mnie, dlatego patrzę z wielką nadzieją na czerwiec. Jak zwykle mam mnóstwo planów ale tym razem...realizuję je właśnie teraz. Przeniosłam swoje studio do innego pokoju, malujemy dzisiaj z K. ściany na biało, postaram się żeby było to miejsce w którym nie wstyd przyjąć klientki, mi wygodnie nagrywać i uczyć się :) Kończę kosmetologię, nasępnie będę starać się o miano technika usług informatycznych więc trochę nauki przede mną... ;)


Po dłuższym wstępie przechodzimy już do konkretów :)) Filmik który dla was przygotowałam prezentuje jeden z moich ulubionych makijaży ostatnio, no i zakochałam się w pomarańczy na ustach... Zresztą, zobaczcie same, kliknięcie w zdjęcie przeniesie was do filmu :


Lista użytych kosmetyków :

Twarz
Olejek z nasion malin 
Krem matująco nawilżający Ziaja
Podkład KOBO ivory
Puder KOBO 102 
Korektor rozświetlający KOBO
Bronzer The Balm Bahama Mamma
Rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer

Oczy
Paleta Sleek Ultra Mattes Darks
Metaliczny cień KOBO Bronze
Złoty cień Catrice
Perłowy cień Pierre Renne
Eyeliner żelowy Sleek
Tusz do rzęs Alverde
Połówki rzęs Ardell

Usta
Paletka szminek Sleek Siren


4 komentarze:

  1. Jak mało komu pasuje Ci pomarańcz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten bronzer sprawdza się na jasnych cerach? Czy trzeba uważać z jego aplikacją w takiej sytuacji? boję się, ze będzie wyglądał źle na mojej jasnej cerze, a chciałabym go zakupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, ale z racji tego, że jestem tu pierwszy raz bardziej zachwycam się kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń