25 sie 2014

Pielęgnacja włosów w trakcie podróży

 Witam :) Jak mijają wasze wakacje ? Gdzie się wybrałyście lub planujecie wyjechać? A może pracujecie i wakacje odkładacie na później? 

Photo : Michael Kaniceki Model: Ja, Gross Vollstedt lipiec 2014

Dzisiaj przedstawię wam pare moich ulubionych produktów do włosów, niezbędnik w trakcie podróży, trochę moich ułatwiaczy życia podczas wyjazdów heh ;) 
Zacznijmy od...

Pojemniczki na ulubione produkty

Często jest tak, że nasz ulubiony szampon lub inny kosmetyk zapakowany jest w ogromną, nieporęczną butelkę. Jeżeli nie wyjeżdzacie na długo, to przecież spokojnie wystarczy wam mniejszy pojemniczek.
Małe pojemniczki można dostać w sklepach typu Nanu Na Na, Drogeriach itp. Czasem jednak wcale nie tak łatwo je odnaleźć :D Ja po nie udanych łowach zamówiłam swoje przez internet tutaj. 
Najbardziej polecam wam buteleczki z pompką lub z nakrętką, z miękkiego plastiku. Do wyboru różne pojemności, mi w krótkiej podróży sprawdza się 75mln.

Olejowanie w podróży?


Wiele z was interesuje się już naturalną pielęgnacją włosów co bardzo mnie cieszy :)  Jeżeli tak jak ja nie możecie żyć bez olejowania skóry czy włosów to polecam wam zakupić mniejsze olejki, niż zazwyczaj :)
U mnie bardzo sprawdziło się kupienie 3 małych olejków na zrobsobiekrem, które łączę ze sobą lub nakładam oddzielnie. Wystarczy 30 minut pod ciepłem ręcznika, lub wmasowanie w same końcówki po myciu.
Olejki które zabrała ze sobą : avokado, z kiełków pszenicy i abisyński. 

Nowości 


Wiem, że w podróży nie koniecznie wszyscy lubią niespodzianki ;) Tym bardziej, jeżeli nie znacie produktów w danym mieście, czy nie wiecie gdzie w ogóle znajdują się jakieś drogerie.
Ja jednak w tym temacie zawsze działam podobnie : muszę znaleźć jakąś drogerię i coś kupić! Aktualnie nie jest to żadnym problemem, bo pod hotelem mam drogerię DM... w dodatku obok znajduje się sklep z produktami orientalnymi a tam przeróżne olejki, maski, vatiki itp

Jeżeli chodzi o nowości - w trakcie podróży polecam wam eksperymentowanie z odzywkami lub maskami do włosów, szczególnie tych z naturalnymi składami. Z szamponami odradzam - eksperymenty mogą skończyć się swędzeniem sklapu lub przesuszeniem włosów, do czego w podróży na pewno nie mamy cierpliwości ;))

Mój MUST HAVE 


W temacie szamponów...jak wiecie ja najchętniej sięgam po odżywkę Hergon :) Od 5 lipca jestem w podróży, przed wyjazdem zastanawiałam się czy brać butlę czy przelać...

Tak oto zabrałam butelkę ;) Bez tego produktu moje włosy wołają o pomoc.
Jeżeli wasze włosy są zniszczone od wody morskiej lub słońca - bardzo polecam wam delikatne mycie odżywką.


Jak zabezpieczyć włosy w trakcie podróży, kapieli w wodzie, opalania się?


O tym, że najlepiej związać włosy w koczek lub warkocz wiedzą wszyscy. Ale najlepiej dodatkowe zadbać o nie... olejkiem z pestek malin :) Sprawdzone na włosach farbowanych i rozdwojonych końcówkach! Olejek z pestek malin posiada naturalny filtr UF, tworzy powłoczkę ochronną na naszych włosach i chroni je przed puszeniem się, wygładza i chroni.

MINI sprzęt do stylizacji


A to cudeńko całkiem przez przypadek znalazłam w TK MAXX w Koloni.
widziałam też mini prostownice i suszarki. Muszę przyznać, że bardzo się sprawdza, jest poręczna i zmieści się wszędzie :)
Ceny akurat tej firmy nie były wysokie, zapłaciłam niecałe 10 euro


A tak wgląda moja ukochana szczotka, którą dostałam na walentynki. Szukam teraz takiej samej ale zastanawiam się też nad tangle teezer, chociaż nie wiem czy odpowiada mi brak rączki. Jeżeli możecie polecić jakieś szczotki to będę wdzięczna :) 


PS : Zapraszam was na mojego aska, gdzie bardzo chętnie odpowiem na wszystkie wasze pytania dotyczące makijażu czy pielęgnacji twarzy :) Zawsze staram się pokazać wam produkty sprawdzone przeze mnie, dodaję zdjęcie lub link do sklepu. 

4 komentarze:

  1. Ja akurat w tym roku nie podróżowałam ale zazwyczaj w takich sytuacjach sprawdzają się miniaturowe produkty, które oferują niektóre marki. Oleje to u mnie podstawa bo to fajne wielofunkcyjne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta mini lokówka, widziałam kiedyś taką mini prostownice i chyba w końcu się skuszę.
    Przejrzałam również bloga i masz świetne makijaże i piękna buźkę. Pozdrowionka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafię się obejść bez wody morskiej na wakacjach, ale zabieram ze sobą tylko porządny szampon, odżywkę, maskę i olejek rycynowy. Co prawda mieszanki z olejku rycynowego i maski muszę nakładać codziennie na takich wakacjach,ale włosy są ciągle w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skad mini lokowka? MAsz fantastyczny kolor wlosow ale to na pewno nie jedna osoba juz pisala.

    OdpowiedzUsuń